השוק

רני צים יוצא במהלך למימון מחדש של מרכזי הקניות

חברת מרכזי הקניות של רני צים החליטה לפרוע באופן מידי את סדרה א' בהיקף כספי כולל של 175 מיליון שקל; הסדרה נושאת שעבודים אמורה הייתה להיפרע בעוד שנתיים ונושאת ריבית גבוהה; צים יצא לגיוס אג"ח שיחליף את החוב הקיים
ניצן כהן | 
רני צים (צילום מאיר אדרי)
איש העסקים רני צים מתחיל בתהליך מימון מחדש של מרכזי הקניות שבבעלותו. המהלך יכלול בין היתר פירעון אגרות חוב שבמחזור (סדרה א') והנפקה של סדרה חדשה לתקופה ארוכה יותר.
צריך לזכור שמדובר בתהליך טבעי של חברות שמחזיקות בחוב ישן שהונפק בימים בהם המשקיעים לא היו במרדף חסר מעצורים אחרי תשואות ודרשו בטוחות לחובות וריביות סבירות שישקפו את הסיכונים המובנים בכל כלכלה, בכל חברה ובכל סדרת אג"ח.
 
צים מעוניין לפרוע את סדרה א' בהיקף כספי של 175 מיליון שקל שאמורה הייתה להיפרע בעוד שנתיים ולהנפיק תמורתה את אגרות החוב מסדרה ג' שתהיה במח"מ ארוך יותר, לא תישא שעבודים ותונפק בריבית נמוכה יותר.
צריך לזכור שרני צים נמצא בתקופה טובה. מרכזי הסחר שלו נחשבים לאטרקטיביים והעובדה שהציבור הישראלי כמעט לא טס לחו"ל מביאה אותו לפקוד את מרכזי הקניות הפתוחים והקניונים. רני צים מתרכז במרכזים הפתוחים.
המשקיעים המוסדיים מחפשים כרגע הזדמנויות השקעה בעולמות הסחר בעיקר בשל העובדה שהערכת המצב הכוללת מדברת על סיטואציה של קורונה על הווריאנטים שלה שתישאר איתנו עוד הרבה זמן ולכן קונצנזוס ההערכות מדבר על כך שהתקופה הטובה בה נמצא המסחר המקומי תימשך לטווח הבינוני ולכן כדאי להגדיל את החשיפה לענפים האלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה