השוק

אמנון שעשוע גייס 120 מיליון דולר לבנק הדיגיטלי

לקראת השקת הבנק הדיגיטלי הוא השלים היום גיוס של 120 מיליון דולר לפי שווי חברה של 320 מיליון דולר שיתווספו להשקעה של 65 מיליון דולר שהזרים לבנק אמנון שעשוע, בעל השליטה בו
ניצן כהן | 
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע השלים היום גיוס של 120 מיליון דולר לפי שווי חברה של 320 מיליון דולר שיתווספו להזרמה של 65 מיליון דולר שהזרים שעשוע עצמו בשלב הקמת הבנק. 
המשקיעים הגדולים שהובילו את הגיוס היו הבנק השוויצרי Julius Baer, ענקית הטכנולוגיה Tencent וקונגולמרט הפיננסים היפני SBI.
אמנון שעשוע: "הבעת האמון של שחקנים בינלאומיים מהמובילים בעולם בטכנולוגיה ובחזון של הבנק תסייע בהאצת התוכניות האסטרטגיות ארוכות הטווח שלנו לשנות את פני הבנקאות, תחילה בישראל ובהמשך מעבר לים".
 
לשלושת המשקיעים שמובילים את הסבב מצטרפים משקיעים נוספים ובהם קרן ההשקעות האמריקאית West Cost Equity Partners קופת הגמל של עובדי האוניברסיטה העברית והקרן הסינגפורית Far east Ventures. הבנק נמצא במגעים מתקדמים עם משקיעים בולטים נוספים, שעתידים להצטרף להסכם ההשקעה. סגירת העסקה צפויה במהלך חודש ינואר הקרוב.
הבנק הדיגיטלי הראשון הוא הבנק הראשון שקיבל רישיון מבנק ישראל אחרי יותר מ- 43 שנים. בחודש מרץ האחרון החל הבנק בתקופת הרצה במטרה להשיק את פעילותו בהדרגה לציבור הרחב בתחילת 2022. המצטרפים הראשונים שיקבלו הזדמנות לפתוח חשבון בבנק יהיו החברים ברשימת ההמתנה של הבנק המונה כבר מעל 60 אלף נרשמים.
אמנון שעשוע, מייסד הבנק אמר: "הבעת האמון של שחקנים בינלאומיים מהמובילים בעולם בטכנולוגיה ובחזון של הבנק תאיץ את התוכניות האסטרטגיות  ארוכות הטווח שלנו לשנות את פני הבנקאות, תחילה בישראל ובהמשך מעבר לים. אני באמת מאמין שטכנולוגיה מבוססת AI, שכבר משנה חלקים משמעותיים בחיינו, יכולה להוות פתרון לאתגרים הפיננסים, שעמם מתמודדות משפחות רבות ברחבי העולם. אנחנו מודים לשותפים החדשים שלנו על האמון ומצפים לייצר עמם שיתופי פעולה אסטרטגים בעתיד".
שוקי אורן, יו"ר הבנק הדיגיטלי: "העוצמה הפיננסית והמוניטין שמביאים עמם המשקיעים בסבב גיוס זה יסייעו לבנק לממש את התוכניות האסטרטגיות שלנו ולהציע לצרכנים בישראל, לראשונה מזה עשורים רבים, אלטרנטיבה שלמה לבנקים המסורתיים.
גל בר דעה, מנכ"ל הבנק הדיגיטלי: משקי בית, בישראל ובחו"ל, סובלים מהצפה של מידע פיננסי ומורכבות של ניהול הכסף. אנחנו מתרגשים מההשפעה שיכולה להיות לטכנולוגיה שפיתחנו על משקי הבית בישראל ומצפים לעבוד עם המשקיעים החדשים שלנו כדי להביא אותה לשווקים נוספים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה