השוק

אלפי עובדי מדינה יעברו לירושלים? המהלך שישפיע על כולם

שלושה חודשים אחרי שהממשלה אישרה את החלטת השר זאב אלקין להעביר את כלל היחידות הארציות בשירות המדינה לירושלים, פורקה ועדת החריגים ואלפי עובדי מדינה  שעד כה עבדו מהמרכז, יעברו לעבוד מירושלים
ניצן כהן |  2
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pixabay)
שלושה חודשים לאחר אישור החלטת הממשלה שהביא השר זאב אלקין, על העברת כלל היחידות הארציות ולשכות הסמך לירושלים - הסתיימה עבודת ועדת החריגים ואלפי עובדי מדינה שעבדו עד כה מאזור המרכז, יעברו לעבוד בירושלים.
ועדת החריגים הוקמה כדי לאפשר ליחידות ארציות שהעריכו שיש חשיבות להמשיך לעבוד במרכז, להציג את טיעוניהן. 50 יחידות ארציות הגישו בקשות להשאר לעבוד במרכז וחלק ניכר מהבקשות האלה נדחה. בסיומו של יום הוועדה סיימה את עבודתה והיא פורקה כשעשרות יחידות שמעסיקות אלפי עובדי מדינה, יעברו בסופו של דבר לעבור מירושלים.
 
בין היחידות שיעברו לירושלים: מרכזי גיוס ופרישה של שב״ס הכוללים עשרות עובדים, מס׳ יחידות של משטרת ישראל הכוללת מאות שוטרים ושוטרות, כמו לשכת הגיוס, מחלקת החירום ומטה אגף התנועה יעבדו במטה הארצי; עשרות עובדים במטה הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה ייפרדו ממשרדיהם בבני ברק ויעברו לעבוד בירושלים, ועוד מספר רב של יחידות ממשרדי הממשלה השונים. 
שר הבינוי, השיכון, ירושלים ומורשת, זאב אלקין: ״החלטת הממשלה שהעברתי לפני מס׳ חודשים, מייצרת עתיד תעסוקתי לעיר הבירה, מוסיפה משרות איכותיות ומושכת אולוסייה יצרנית לעיר. עם סיום עבודת וועדת החריגים ירושלים תזכה בעוד עשרות יחידות ארציות שימצבו אותה כעיר הממשל של המדינה. אני מברך את היחידות הממשלתיות שעתידות לעבור בקרוב לעבוד מבירתינו הנצחית״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנו אלטרנטיבה בחבורה ציבורית
    נתנאל 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לפחות תחבורה ציבורית טובה שתהווה אלטרנטיבה הלוך וחזור מהבירה רכבת בחצי שעה ובתדירויות גבוהות
    סגור
  • 1.
    בקיצור יותר פקקים
    מותם 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבוקר בדרך לירושלים ולפנות ערב בדרך למרכז הארץ
    סגור