השוק

קבוצת גולף נפרדת: זו הרשת שתיסגר לאחר שנה

קבוצת גולף החלטה לבטל את הקמת רשת Lavan למוצרי טיפוח וספא והמוצרים של הרשת יימכרו במתכונת של מתחם בלבד בתוך חנויות גולף, עקב כך סגרה הקבוצה את החנות בקניון דיזינגוף סנטר
מערכת ice | 
מבצעים ברשת גולף (צילום שי אפשטיין)
לפני כשנה השיקה קבוצת גולף את מותג Lavan למוצרי טיפוח וספא, אך לפי דיווח ב-YNET הקבוצה החליטה לסגור את הרשת ולמכור את המוצג במתכונת של מתחם בלבד בתוך חנויות גולף. החנות שהוקמה לפני שנה בדיזינגוף סנטר נסגרה, כאשר גם האתר והדף ברשתות החברתיות כבר לא פעיל.
כזכור לפני יותר משנה השיקה קבוצת גולף את Lavan: מותג מוצרי ספא, טיפוח הגוף ואווירה, שיכלול רשת חנויות בפריסה ארצית ואתר אונליין בהשקעה של כ-7 מיליון שקלים. Lavan, הוקם מתוך הרצון ליצור עולם, שבו השגרה נותרת מחוץ לדלת. השראה וחוויה חושית הבנויה על טהרת העיצוב, האסתטיקה והעושר הטקסטורלי.
המותג אמור היה לציע מגוון רחב של מוצרי ספא וטיפוח איכותיים לגוף, ניחוחות בישום לבית ופריטי עיצוב משלימים. חנות הקונספט הראשונה של Lavan נפתחה בדיזינגוף סנטר ת"א, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל על שטח של 160 מ"ר. עד סוף 2023 צפויה הרשת לפתוח עוד כ- 16 חנויות ברחבי הארץ, דבר שכאמור כבר לא יקרה.
 
לדברי אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף: "המותג הוא אבן דרך נוספת במומחיות שלנו בעולמות הבית והלייף סטייל. הניסיון שצברנו לאורך השנים בקבוצת גולף ובגולף&קו בפרט, הוליד את המותג Lavan אשר משלים ומעשיר את החוויה הכוללת שהקבוצה מציעה ללקוחותיה. המותג מציע מגוון איכותי של פריטי ספא וטיפוח לגוף ולבית, פריטי טקסטיל וכלי בית ייחודים. זאת ועוד, לראשונה שיתוף פעולה עם רשת סטימצקי במסגרתו ימכרו בחנויות Lavan ספרים ממחלקת העיצוב והאדריכלות של סטימצקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה