השוק

סגן נשיא איגוד לשכות המסחר: "זו הדרך להילחם ביוקר המחיה"

סגן נשיא איגוד לשכות המסחר אמיר שני, קרא בדיון בוועדת המשנה של הכנסת לפיתוח סחר בינלאומי לממן ביטוח לחברות התעופה הזרות כדי שיחזרו לטוס לישראל: "כאשר תחזור התחרות, היבואנים לא ייאלצו לשלם כל כך הרבה לחברות הישראליות והמחירים יירדו"

מערכת ice | 
דיון בנושא הדיור הציבורי (צילום ללא קרדיט)
וועדת המשנה של הכנסת לפיתוח סחר בינלאומי, התכנסה היום (ג') לדיון בכנסת בנושא ההשפעות הכלכליות של האיום החות'י בים הערבי. אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר תקף בדיון את נציגי משרדי הממשלה שאינם עושים מספיק על מנת להקל על יוקר המחיה באמצעות הורדת חסמים ובירוקרטיה מיותרת שמוטל על יבואנים וספקים. 
לדבריו, "מחיר המכולות עומד נכון להיום על 7500 דולר. זו עליה של 5500 דולר מימים רגילים, גידול של 350% ב- 120 יום. כבר לפני מספר שבועות פניתי לרשות המסים בדרישה שהמדינה לא תגבה מס על התייקרות המכולות כתוצאה מהמשבר". 
שני התייחס גם לצורך לממן את הביטוח לחברות זרות כדי להוריד את מחירי ההובלה האווירית. "ב- 8 לאוקטובר, 52% מחברות התעופה הזרות נטשו את ישראל. עד היום, המצב כמעט ולא השתנה". 
 
עוד הוסיף: "הסיבה היא שמדינת ישראל העניקה ביטוח רק לחברות התעופה הישראליות. החברות הזרות שטסות למדינת ישראל, נדרשות לשלם על כל טיסה ביטוח בגובה 35000 יורו. כלומר, אין להן סיבה כלכלית לטוס אלינו. חשוב מאוד להחזיר את החברות הזרות כיוון שכך מחירי ההטסה יחזרו לשפיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה