רכילות עסקית

ישראכרט נחשפת: זה התפריט החדש ממנו יהנו עובדי החברה

חברת Sodexo ישראל והשף הראשי של החברה אביב משה, הציגו את מגוון המנות שיוצעו בחדר האוכל של ענקית האשראי. סמנכ"לית משאבי האנוש התרשמה מהתפריט הקולינרי החדש לקראת אישורו. בין המנות המוצלחות: קאדה מאפה כורדי במילוי גבינות ובורקס פועלים
מערכת ice |  1
ארוחה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
חברת Sodexo ישראל והשף הראשי של החברה אביב משה, הציגו את התפריט החדש ממנו יהנו עובדי חברת ישראכרט, ללימור שאקו, סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה וגיא כהן, מנהל עסקים ראשי ויו"ר ארגון העובדים. מטרת האירוע, שהתקיים במטה ישראכרט בבני ברק, הייתה בחירת תפריט קולינרי חדש.
התפריט נבנה על ידי השף אביב משה ויחידת הקולינריה של Sodexo ישראל עבור עובדי חברת ישראכרט, כחלק משיתוף הפעולה המתמשך בין החברות. בין המנות המוצלחות היו קאדה מאפה כורדי במילוי גבינות ובורקס פועלים, בורקס תרד לוינסקי מבצק פילו. Sodexo היא חברת שירותי מזון וניהול מתקנים צרפתית שבסיסה בפריז. היא מעסיקה כ-400 אלף עובדים ב-55 מדינות ברחבי העולם.

 


בתמונה מימין לשמאל: לימור שאקו סמנכלית משאבי אנוש בישראכרט, אביב משה השף הראשי של Sodexo ישראל וגיא כהן מנהל עסקים ראשי ויו"ר ארגון עובדים בישראכרט (צילום: יח"צ)

Sodexo הודיעו לאחרונה על מינויה של נעמה שלו לחברת הנהלה ומנהלת שיווק ואסטרטגיה בקבוצה. במסגרת מינויה תהיה נעמה חברת הנהלה ותוביל את פיתוח האסטרטגיה השיווקית של החברה, ניהול התקשורת, המדיה וניהול המותג, תוך עבודה עם חטיבות התפעול ומטה ההנהלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יבולסים באשראי
    סבוסי 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יבולסים באשראי נימאסתם מרבה שומן מרבה על עצמו רימה בקבר!!!!!
    סגור