דיגיטל וטק

מטא, אפלבית וסנאפ חוגגות הישג: מי הרוויחה 61.66 מיליארד דולר?

מטא, אלפבית וסנאפ גוברות על התחזיות של האנליסטים ומדווחות על זינוק בהכנסות. מטא הכריזה על זינוק של 27% בהכנסות הרבעון הראשון ל-36.5 מיליארד דולר. אלפאבית מדווחת על הכנסות בסך 61.66 מיליארד דולר וסנאפ חוגגת עלייה של 21% בהכנסות ל-1.19 מיליארד דולר

מערכת ice | 
מטא (צילום shutterstock)
מטא, אלפבית וסנאפ, פרסמו השבוע את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. על פי הנתונים שהוצגו בדו"ח הרבעון, ניתן להבחין כי ביצועי החברות גברו על התחזיות של האנליסטים ואף הציגו צמיחה בתחום הפרסום. 
שלוש הענקיות ידעו ימים קשים ומאתגרים במיוחד בשנת 2022, אשר במהלכה עליית הריבית והאינפלציה הובילו אותן לרסן את הוצאותיהם ולבצע צמצומים נרחבים ככל שניתן. על פי אנליסטים הבקיאים בפרסום הדיגיטלי, לאחר תקופה ארוכה בה נמנע הענף מהוצאות ואף ערך פיטורים נרחבים, התחום המבוקש חוזר להתחזק ובגדול.
על פי נתוני דו"ח הרבעון הראשון של שנת 2024, צוין כי נרשמה צמיחה בהכנסות הענקיות בשיעורים שלא נראו במשך שנתיים לפחות. על פי הדיווח של אתר החדשות CNBC, פורסם כי התחזיות של המשקיעים והאנליסטים לגבי שלוש הענקיות מטא, סנאפ וגוגל היו נמוכות לאור חוסר היציבות הפוליטית והכלכלית בשווקים שונים ברחבי העולם והאתגרים המתמשכים שמציבים המחירים הגבוהים לצרכן.
מטא (Meta) הציגה נתונים נאים במיוחד ברבעון הראשון לשנת 2024. על פי הנתונים שהוצגו, ניתן להבחין בזינוק של 27% בהכנסות הרבעון הראשון ל-36.5 מיליארד דולר. אלפאבית, היא חברת החזקות העוסקת בטכנולוגיה אשר הוקמה בכדי להפוך את גוגל לחברה שמתמקדת רק בשירותי אינטרנט, דיווחה על הכנסות ממודעות ברבעון הראשון אשר מסתכמות ב-61.66 מיליארד דולר, מדובר בעלייה של 13% מהשנה הקודמת.
על פי הנתונים, דווח כי ההכנסות ממודעות YouTube זינקו ב-21% ל-8.09 מיליארד דולר. החברה כולה גדלה ב-15%, שיעור שנראה לאחרונה ב-2022, והמניה זינקה ב-10% ביום שישי האחרון, העלייה החדה ביותר מאז 2015.
מניית סנאפ, הבעלים של האפליקציה החברתית סנאפצ'אט, זינקה ב-28% ביום שישי לאחר שהחברה דיווחה על עלייה של 21% בהכנסות ל-1.19 מיליארד דולר, הצמיחה החזקה ביותר מזה שנתיים. עוד דווח כי בכל אחד מששת הרבעונים האחרונים של Snap, המכירות צמחו בספרות בודדות או ירדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה