רכילות עסקית

קבוצת שטראוס בצעד מרגש: "כמידי שנה, לקראת חג הפסח"

קבוצת שטראוס מכרה את החמץ בפני רבני בד"ץ העדה החרדית. המכירה התקיימה במשרדי שטראוס שבפתח תקווה, בהשתתפות מנכ"ל קבוצת שטראוס שי באב"ד. במהלך מכירת החמץ, סקרו בכירי החברה את פעילותה לאורך השנה ופירטו את ההיערכות המקדימה לקראת חג הפסח
מערכת ice |  2
עפרה שטראוס (צילום מסך כאן 11, shutterstock)
לקראת פסח: קבוצת שטראוס מכרה את החמץ בפני רבני בד"ץ העדה החרדית. המכירה התקיימה במשרדי שטראוס שבפתח תקווה, בהשתתפות מנכ"ל קבוצת שטראוס שי באב"ד, מנכ"ל שטראוס ישראל רענן קובלסקי וסמנכ"ל הכספים אריאל שטרית, לאחר שחתמו על שטר מכירת חמץ המייפה את כוחו של בד"ץ העדה החרדית למכור את החמץ של מפעלי ומשרדי שטראוס וערכו קניין כדין.
לקראת חג הפסח קיימה קבוצת שטראוס את מכירת החמץ הנמצא ברשותה במפעלים ובמשרדים שבבעלות הקבוצה. מכירת החמץ התקיימה במשרדי שטראוס בנוכחות בכירי הקבוצה, אשר ייפו את כוחם של רבני בד"ץ העדה החרדית לבצע את מכירת החמץ כדין. מקבוצת שטראוס נמסר כי "כמידי שנה גם השנה שמחנו לקיים את מכירת החמץ של הקבוצה לקראת חג הפסח".

(צילום: יח"צ)
 
במהלך מכירת החמץ, סקרו בכירי שטראוס את פעילות הקבוצה לאורך השנה ופירטו את ההיערכות המקדימה לקראת חג הפסח. כקבוצת מזון גדולה שבבעלותה מפעלים רבים בתחומי המזון והמים, וכן משרדים אדמיניסטרטיביים ברחבי הארץ והעולם, נדרשת היערכות מקדימה נרחבת לחג הפסח. עם השלמת ההיערכות הלוגיסטית והתכנונית הנדרשת, בוצעה מכירת החמץ שתאפשר לצרוך את המוצרים הכשרים למהדרין גם במהלך החג.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חנפנים
    אריה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנתם סוף סוף מה זה נעם היהודי ועכשיו אתם מנסים לתקן וליישר קו
    סגור
  • 1.
    בושה
    האמיתי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שעושקת את הצרכנים בהיותה מונופל גועל נפש
    סגור