רכילות עסקית

כך הגיב גיל שויד להישג המטורף של צ'ק פוינט

ענקית התוכנה זכתה לכבוד ממגזין פורבס כאשר נבחרה להיות הישראלית היחידה מבין 750 המעסיקות הטובות בעולם. גיל שויד: "כבוד גדול עבורנו, ואת הגאווה הזו אנו חולקים עם 5,700 עובדות ועובדים ברחבי העולם"
מערכת ice |  8
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה, מתוך עמוד הפייסבוק של צ'ק פוינט)
מנכ"ל ומייסד של ענקית התוכנה צ'ק פוינט, קיבל בשורות משמחות ממגזין פורבס כאשר החברה שבראשותו הינה הישראלית היחידה מבין 750 המעסיקות הטובות בעולם, וזאת מקרב 58 מדינות.
מגזין פורבס פרסם את הרשימה שעולה מדי שנה בשיתוף חברת הסקרים Statista, ומבוססת על נתונים של לא פחות מ-150 אלף עובדים ברחבי העולם. צ'ק פוינט הישראלית של גיל שוויד זכתה להיות ברשימה, מקום 354 בכללי ומקום 23 בתעשיית ההיי טק והיא למעשה גם החברה הישראלית היחידה בדירוג, וגם חברת הגנת הסייבר היחידה בו.
בצמרת הטבלה, סמסונג שכבשה את הפסגה, במקום השני ניצבת IBM, בעוד שבמקום השלישי והרביעי מדורגות מיקרוסופט ואמזון ובמקום החמישי - אפל. במקום השישי בטבלה אפשר למצוא את אלפבית, בעוד ש-DELL מיד אחריה, ענקית הטלפונים וואווי במקום השמיני ומקדימה את אדובי וסוגרת את העשירייה במקום ה-10 ענקית הרכב BMW.
מייסד צ'ק פוינט מסר לאחר פרסום רשימת פורבס כי "אנחנו שמחים מאד להימנות על החברות הטובות בעולם ובמיוחד גאים בכך שמי שבוחר את החברות הללו הם העובדים עצמם בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם".
לדבריו, "בסוג העבודה שלנו, הגנת סייבר, העובדים שלנו משפיעים ממש, מיומם הראשון, על הארגונים הגדולים והחשובים בעולם, ואנו משקיעים מאמצים גדולים בכדי שירגישו שהם מגנים על העולם וזוכים לסביבת עבודה שתאפשר להם לגדול ולהתפתח ברמה האישית והקבוצתית. הוקרה מעין זו היא כבוד גדול עבורנו, ואת הגאווה הזו אנו חולקים עם 5,700 עובדות ועובדים ברחבי העולם".
הנתון המעניין הינו לגבי חברות ישראליות שאינן ברשימה כמו חברת פאלו אלטו האמריקאית שייסד הישראלי, ניר צוק, שעוסקת באותו התחום ולא נמצאת ברשימה. וגם חברת Kape של המיליארדר טדי שגיא לא ברשימה. המעסיקה הגדולה ביותר בישראל, אינטל שתחתיה כ-13 אלף עובדים ישראלים נכון לינואר האחרון, נמצאת במקום ה-69 בעולם.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תקציב 26 שקל בתן ביס
    עובד צק פוינט 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפלאפל מגיע קר למשרד
    סגור
  • 5.
    כמה תוכן ממומן (ל"ת)
    צ'ק פוינט לא משהו 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בוא נמתין לדוחות יא חתיכת אפס (ל"ת)
    אל יתהלל 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    מפתיע כי הם משלמים משכורות מאוד נמוכות ביחס לשוק
    יעקב 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אנשים שעוזבים לפעמים ממש מכפילים את השכר שלהם
    סגור
  • 2.
    חרטא
    חי 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני די בטוח שהם נחשבים קמצנים ושלא כדאי לעבוד שם. כל הכבוד שימות האלה של פורבס זה חרטא
    סגור
  • 1.
    יש בריחה המונית מצ'ק פוינט כרגע
    מתכנת 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ושום פרס לא יעזור
    סגור
  • משחק מכור
    מכיר 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכתבה קנויה..
    סגור
  • תנאים ושכר
    בתחום 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם לא אטרקטיבים במונחים של שכר, ונמצאים הרחק מאחור. הם לא הפנימו את המציאות החדשה שלא מספיק לפנק במטבחון מאובזר וכורסאות פינוק. לזכותם הם מספקים יציבות מסלולי קידום
    סגור