מדדים ומחקרים

סמסונג, IBM או אפל? זו החברה שנבחרה למעסיקה הטובה בעולם

אתר פורבס בחר את המעסיקה הטובה בעולם מתוך 750 חברות שנבדקו בסקר ענק מ-58 מדינות ו-150 אלף נשאלים. פייסבוק במקום ה-49 בלבד, קוקה קולה רק 12, מי כבשה את הפסגה ומי משלימות את העשירייה הראשונה?
כפיר אדר |  1
דירוג חברות ההייטק (צילום ויקיפדיה, pixabay, אתר החברה איירון סורס)
מגזין העסקים פורבס פרסם את רשימת 750 המעסיקות הטובות ביותר בעולם. הרשימה המתפרסמת מידי שנה בשיתוף חברת הסקרים Statista, ומבוססת על סקר שנערך בקרב 150 אלף עובדים ב-58 מדינות, מצאה השנה כי סמסונג במקום הראשון וזוכה בתואר המעסיקה הטובה ביותר בעולם.
אחרי ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, במקום השני ניצבת IBM, בעוד שבמקום השלישי והרביעי מדורגות מיקרוסופט ואמזון ובמקום החמישי - אפל. במקום השישי בטבלה אפשר למצוא את אלפבית, בעוד ש-DELL מיד אחריה, ענקית הטלפונים וואווי במקום השמיני ומקדימה את אדובי וסוגרת את העשירייה במקום ה-10 ענקית הרכב BMW.
מי עוד בעשרים הראשונות? במקום ה-11 קוסטקו, קוקה קולה רק במקום ה-12, סיסקו סיסטמס מיד אחריה ואדידס במקום ה-14 בסך הכל. סימנס מדורגת מקום אחד מתחת, אך מקדימה את סאות'ווסט איירליינג, איירבאס ודוקטור אוטקור. דאסאו סיסטמס במקום ה-19 וסוגרת את ה-20 דלתא אייר ליינס.
שמות מוכרים מתחת שייכים לאיקאה שבמקום ה-21, פורד 23, דקאתלון 26, פראפרי 28 ומקדימה את פייפאל ובוש שמשלימות את ה-30, נייקי ו-LG במקומות 42 ו-43 בהתאמה, פייסבוק 49 וסוגרת את ה-50 הראשונות ג'נרל מוטורס.
"IBM רואה בעובדים שלה את הנכס החשוב ביותר לארגון" אמר דניאל מלכה מנכ"ל IBM ישראל. "חדשנות פורצת גבולות בשילוב סביבת עבודה מקצועית, תרבות ארגונית מובילה וסולידריות מייצרים את מקום העבודה הטוב ביותר לעבוד בו. העצמת עובדות ועובדים הן בבסיס ערכי החברה ותרבותה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Ibm
    רני 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התפוצצתי מצחוק . נראה לקוח מהארי פוטר. החברה שהנאמנות שלה לעובדיה לא קיימת מתהדרת בנוצות של טווס . התמונה האמיתית שונה לחלוטין
    סגור