רכילות עסקית

מייסד צ'ק פוינט מוכר את הבית שלו בסכום מטורף

מייסד צ'ק פוינט וזוגתו לשעבר מעמידים למכירה נכס יוקרתי ואף היסטורי בנווה צדק בתל אביב – בית שלוש בתג מחיר של 100 מיליון דולר. מה כולל הבית ומה שטחה של הקרקע הצמודה?
מערכת ice |  1
תל אביב (צילום unsplash)
האם שוק הנדל"ן הרותח בדרך לאחת מעסקאות הענק המשמעותיות ביותר בשנים האחרונות? מריוס נכט, מייסד חברת צ'ק פוינט, וזוגתו לשעבר ענת אגמון, מעמידים למכירה את בית שלוש, נכס היסטורי בשכונת נווה צדק היוקרתית בתל אביב. בית שלוש, הממוקם ברחוב שלוש 32 בשכונה, מוצע למכירה בסכום "צנוע" של 100 מיליון דולר.
הבית הוקם על ידי אהרון שלוש, שרכש בעבר הרחוק קרקעות מחוץ ליפו, שעל חלקן הוקמה נווה צדק, השכונה היהודית הראשונה. ברבות השנים מכרה משפחת שלוש את הנכס למשפחת ורסנו, ובשנת 2007 רכש אותו נכט בסכום של 16 מיליון דולר.  
 
ומה כולל הנכס שמוגדר לשימור ועבר שיפוץ ושחזור? שטחו של בית שלוש הוא 550 מ"ר, לצד קרקע צמודה של 1.6 דונם, בה ישנן זכויות בנייה של 2,500 מ"ר. התקרות ההיסטוריות מגיעות לגובה של לא פחות מ-6 מטרים והמרפסת רחבת ההיקף צופה על מרכז סוזן דלל. ודאי לא תופתעו מכך שמדובר במגרש הפרטי למגורים הגדול ביותר בנווה צדק.  
המיליארדר רומן אברמוביץ', שהיה בעבר בעליה של קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי, התעניין ברכישת הנכס, אם כי ב-2015 רכש את מלון ורסנו תמורת 100 מיליון שקל. כזכור, לאחרונה רכש אסי טוכמאייר, מבעלי ישראל קנדה, 1.5 דונם בשכונה בשווי 105 מיליון שקל. את הבית רכש מהיורשים של ירון מילר, שהיה מבעליה של חברת התיירות השטיח המעופף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמשיכו לדרוך לנו על הפצעים
    יניב 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה מקרב לב
    סגור