רכילות עסקית

מרגש: חברת HIPER Global השתתפו בפעילות לכבוד חנוכה למען ילדי פנימייה

העובדים לקחו חלק בפעילות התנדבותית במיזם "הסביבון של אורי" במסגרת התנדבות ב-"עמותת אורי"
מערכת ice | 
פעילות הייפר גלובל (צילום יחצ)
ביום חמישי האחרון, לכבוד חג החנוכה, עובדי ומנהלי חברת הייפר גלובל, היושבת בראש העין ועוסקת במתן פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים, לקחו חלק בפעילות התנדבותית במיזם "הסביבון של אורי" במסגרת התנדבות ב-"עמותת אורי". הפעילות כללה ביקור, הפנינג חגיגי, הענקת סביבונים חגיגיים והפעלות ספורט וכיף עם ילדים בכפר הנוער "גן ונוף", בפתח תקווה, שהינו פנימיה שמפעילה ויצ"ו לילדים בגילאי כיתוב ד'-ו. כמו כן, במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה בחברה, חולקו מארזי הסביבונים לעובדים כחלק מתרומה של החברה לעמותה. 
הפעילות נערכת במסגרת התרומה של חברת הייפר גלובל לקהילה. הקשר בין החברה ל"עמותת אורי" מתקיים זו השנה הראשונה. העמותה הוקמה לזכרו של אורי לוי ז"ל שאהב מאוד סביבונים ונפטר ממחלה גנטית נדירה בגיל שנתיים­ וקצת. מאז הוריו מקיימים את המיזם שנקרא  מיזם "הסביבון של אורי" ו'מפיצים את האור'. כחלק מהפעילות, הגיעה מייסדת העמותה ואימו של אורי ז"ל, רוית שני-לוי למשרדי החברה למפגש עם עובדי החברה, בה סיפרה רווית את סיפורה האישי הנוגע ללב ופירטה את מגוון הפעילויות שעורכת העמותה, במטרה להעלות את המודעות הציבורית למחלות נדירות ולמען התמיכה במשפחות המתמודדות עם מחלות אלה.
 
ענבל גת, מנהלת משאבי אנוש הייפר גלובל: "אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה של הייפר גלובל עם עמותת אורי שהחל בחנוכה ומטרתה העיקרית להפיץ את האור ולשמח אוכלוסיות מוחלשות, הינו תחילתו של שיתוף פעולה ארוך טווח.  התרומה  לקהילה היא אחד מערכי הליבה של החברה, שרואה בתמיכה ונתינה לקהילה ערך מרכזי". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה