קריירה ולימודים

פרס מנכ"לית משרד החינוך הוענק לעשרה אנשי חינוך

עשרה אנשי חינוך פורצי דרך קיבלו היום (שני) את פרס מנכ"לית משרד החינוך לאנשי חינוך פורצי דרך. כל אחד מהזוכים יקבל מענק כספי בסכום של 36,000 שקל לקידום יוזמות חינוכיות במערכת החינוך
מערכת ice | 
הזוכים בפרס (צילום דוברות תקשורת והסברה משרד החינוך)
טקס הענקת פרס מנכ"לית משרד החינוך לאנשי חינוך פורצי דרך הוענק היום (שני)  לראשונה לעשרה אנשי חינוך פורצי דרך. שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, ומנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, העניקו את הפרס כחלק מהאירוע הפותח את חגיגות "יום המורה" במערכת החינוך.
עשרת הזוכים והזוכות בפרס נבחרו מתוך 618 אנשי חינוך שהוגשה עבורם המלצה לוועדת המיון המחוזית והארצית. כל אחד מהזוכים יקבל מענק כספי בסכום של 36,000 שקל לקידום יוזמות חינוכיות במערכת החינוך.
 
שאשא ביטון בירכה: "כחלק מתהליכי חיזוק מעמד המורים וההוראה ועידוד מצוינות במערכת החינוך, אנו מעניקים השנה לראשונה את פרס המנכ"לית לאנשי חינוך פורצי דרך. אנשי הוראה אשר תרומתם הייחודית לקידום חדשנות ותשוקתם לחינוך מהווים דוגמה וראויים להערכה. אני מברכת את כל הזוכות והזוכים, על תרומתם החשובה לחינוך דור העתיד".
אלה הזוכים והזוכות:
פרס מפעל חיים הוענק לבתיה עמר, סגנית מנהלת ורכזת יזמות וחדשנות בבית הספר "המגינים" בקרית שמונה.
פרס על הישגים יוצאי דופן הוענק למשה יוסף בחר, מחנך ורכז פדגוגי במח"ט עתיד, קריית מוצקין.
פרס על מצוינות הוענק לאנה סנגורה, מורה למתמטיקה, רכזת מקצוע, רכזת הערכה ומדידה ומורה מובילה במדעים ויהדות בחדרה.
פרס מורת מורים הוענק לד"ר דפנה גרנית דגני, מפתחת מודלים ותוכניות פיתוח לצוותי הוראה, ניהול ופיקוח ומרצה במכללת קיי.
פרס על קידום אוכלוסיות מיוחדות הוענק לשני ניר פלג, מחנכת כיתה בבית חינוך גאון הירדן דרכא בעמק המעיינות.
פרס על פיתוח תכנים חדשניים הוענק לנועה בן חמו, מחנכת כיתה, מורה לעברית ורכזת פל"א בכפר הנוער ויצו, ניר העמק; דניאל סגל באומגרטן, מחנך ורכז מקצועות אומנים ולמידה בין תחומית בחטיבת הראשונים בגני תקווה; יפית שמואלי, סגנית מנהלת, בית הספר היסודי אהוד מנור, אור יהודה.
פרס על מתן השראה ודוגמה אישית ניתן לרעי דודאי, מורה לחקלאות, רכז אגרואקולוגיה עירונית ומפתח תוכניות לימוד בכפר הנוער עתי"ד רזיאל, הרצליה; מחמד צ'אפי, מורה לערבית ורכז שכבה, בית ספר אלסופראא, ירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה