רכילות עסקית

מנכ"ל מדליק: אבי גבאי לקח חלק באירוע חנוכה של פרטנר עם "אמץ לוחם"

מנכ״ל החברה הדליק את הנר השני, יחד עם מפקדי ומפקדות הגדודים אותם מאמצת פרטנר זה שנים: גדוד שחר לחילוץ והצלה וגדוד עזוז של השיריון
מערכת ice | 
אבי גבאי מדליק נרות (צילום יחצ)
הבוקר (שלישי) התקיימה הדלקת נרות חנוכה חגיגית במטה קבוצת התקשורת פרטנר בראש העין. את הנר השני הדליק אבי גבאי - מנכ״ל החברה, יחד עם מפקדי ומפקדות הגדודים אותם מאמצת פרטנר זה שנים: גדוד שחר לחילוץ והצלה וגדוד עזוז של השריון. לאירוע הגיעה גם ורדה דרוקר, מנכ״לית "אמץ לוחם". על החלק האמנתי הופקדה להקת הילדים ״פרחי ירושלים״ שריגשה את עובדות ועובדי החברה, במיוחד בשיר ״שלמים״ של עידן רפאל חביב.
לפני יומיים (ראשון) פרטנר חגגה את גמר המונדיאל והדלת נר ראשון. השף יהודה עמר, זוכה העונה השביעית של ״מאסטר שף״, הגיע למטה הקבוצה לחגוג עם עובדי הקבוצה את הדלקת הנר הראשון של חג החנוכה ואת גמר המונדיאל שהתקיים בערב.
 
השף עמר בישל את מנת הדגל שלו ״מעורב ירושלמי״ וגילה לעובדים כי הוא קיווה שארגנטינה תנצח 2:1. בנוסף, השף הכין לעובדים מנות באווירת המונדיאל: נקניקיית מרגז במעשנה בתוך לחמניית פרעצל וכרוב כבוש מעושן. כמו כן, החברה הקרינה למאות העובדים את גמר המונדיאל על מסך ענק עם ארוחת ערב חגיגית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה