בעולם

חייזרים או כלי טיס? צפו בסרטון הוויראלי שמשגע את הרשת

טענות שפורסמו בערוץ יוטיוב שנוי במחלוקת גורסות כי תחנת החלל הבין לאומית קלטה במצלמותיה את מה שחוקרי אובייקטים מהחלל מכנים "הגביע הקדוש" של העב"מים. "אם זה נכון, אז וואו!", הגיבו גולשים נלהבים. האם מדובר בהוכחה לקיומם של חוצנים? 
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום vecteezy)
ערוץ תאוריות הקונספירציה "Disclose Screen The Grimreefar" פרסם בחשבון היוטיוב שלו תיעוד של עצם בלתי מזוהה. לדבריו, התיעוד מגיע ממצלמות תחנת החלל הבין לאומית. בתיעוד נראה עצם בצורת בומרנג שנע כלפי מטה. הקריינות המלווה את הסרטון טוענת שמדובר בספינת חוצנים
"זאת לא ספינת סיור, זאת ספינת התיישבות", טוען הסרטון. בדיווח באתר וואלה נמסר כי מנהל ערוץ היוטיוב טען ששמר אצלו את הסרטון במשך שמונה חודשים בזמן שחברו בדק כי הווידאו לא עבר עריכה. כעת, הוא טוען, הוא יכול לאשר כי מדובר בווידאו אותנטי. 
"אנחנו מסתכלים על משהו שאורכו קילומטרים רבים", אומר הסרטון. על פיו, העצם קרוב יותר לכדור הארץ מאשר לתחנת החלל. מנהל הסרטון טוען כי מדובר ב"גביע הקדוש" של הוכחה לקיומם של עב"מים. "יש אוכלוסייה שלמה על הדבר הזה", הוא טוען. 
 
התגובות לא איחרו להגיע. "אם זה נכון, אז וואו!", "הדבר הזה עצום!" אמרה תגובה אחרת. למרות זאת, לסרטון גם תגובות סקפטיות יותר: "זה מזויף ב-100%", נכתב. וגם: "זהו כלי טייס ידוע ומוכר", הבהירה תגובה אחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה