בריאות

כבוד גדול: למי העניק שר הבריאות את מגן ההצטיינות?

עם פרוץ משבר הקורונה, במרץ 2020, מתנדבי ארגון ידידים התגייסו באופן מעורר הערכה, על מנת לסייע לגופים השונים ביניהם פיקוד העורף, משרד הבריאות, קופות חולים, מד"א, רשויות מקומיות וארגוני התנדבות שונים בחלוקת תרופות לחולים מבודדים ולקשישים
מערכת ice | 
מגן הבריאות (צילום אוראל עזרא)
הבוקר (23.11) התקיים הטקס הרשמי של משרד הבריאות, במעמד שר הבריאות ניצן הורביץ ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, בו הוענקו מגני שר הבריאות להתנדבות לשנת 2022, האירוע החגיגי התקיים במרכז ז'ראר בכר היכל התרבות בירושלים. מזה 20 שנים כמסורת מתמשכת מוענק מגן שר הבריאות למתנדבים מצטיינים במערכת הבריאות. מטרתו להעלות על נס מעשי התנדבות של יחיד/ה או קבוצה, מבוגרים ובני נוער, אשר במסירותם ודבקותם במשימה שנטלו על עצמם, יש כדי לשמש אות ומופת לרבים. בנוסף, לעודד את פעילותם החשובה של המתנדבים וארגוניהם בתחום הבריאות. המגן הוענק למתנדבים בודדים או קבוצות מתנדבים שהצטיינו בתחום בו פעלו או שפעילותם יוצאת הדופן תרמה תרומה מיוחדת לקידום הבריאות בישראל.
לראשונה נפתחה קטגוריה חדשה – ציון לשבח לארגונים שהפעילו יוזמות חדשות בתקופת הקורונה. בין הזוכים: "ארגון ידידים", שהוקם בשנת 2006 ומעניק ״עזרה ראשונה שאינה רפואית״ ושאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג. עם פרוץ משבר הקורונה, במרץ 2020, מתנדבי ידידים התגייסו באופן מעורר הערכה, על מנת לסייע לגופים השונים ביניהם פיקוד העורף, משרד הבריאות, קופות חולים, מד"א, רשויות מקומיות וארגוני התנדבות שונים בחלוקת תרופות לחולים מבודדים ולקשישים. ההתנדבות התרחבה בהתאם לצורך גם לסיוע ברכישת מזון והפגת הבדידות. הארגון הפגין בעת המשבר את כוחה הרב של הרשת הקהילתית המרשימה שטווה - בזכות מתנדביו הרבים, שמגיעים מכל קצוות הארץ ומכלל האוכלוסיות בה, ניתן היה להגיש סיוע בקנה מידה רחב מאוד לכל דורש.
 
ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים: "קבלת מגן שר הבריאות זהו רגע הוקרה מרגש ועוד אבן דרך במסלול של הארגון כעוגן משמעותי לאזרחי ישראל. כמו בקורונה גם בשגרה, נפעל בעזרת ה׳ להפיץ את אור הידידות כדבק שמחבר בין כל חלקי העם הנפלא שלנו ליצירת אחדות וערבות הדדית ונמשיך להראות את הפנים היפות של ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה