בריאות

קינואה מן וקפטן ברוקולי: גיבורי העל שישמרו לכם על הבריאות

בקמפיין חדש שנוצר על ידי בינה מלאכותית מככבות דמויות מפתיעות: מדובר בחלק מיוזמת "אוכלים בריא" לחינוך התזונתי מבית משרד החינוך ומרכז דרך החושים. הממונה על התוכנית: "מחקרי עבר מוכיחים שזה עובד" 
מערכת ice | 
אורח חיים בריא (צילום shutterstock)
"אוכלים בריא" היא תוכנית חינוך תזונתי המשולבת במשרד החינוך שמטרתה היא להעניק ידע וכלים להורים ולילדים, כאשר הדגש הוא על הנגשת מזון "לא פופולארי" (קינואה, ברוקולי, חסה וכו') עבור ילדים. ומי יותר מתאים למשימה קשה שכזו? קמפיין חדש מציג את צוות גיבורי העל שעתיד להגן על בריאות ילדי העולם.
קמפיין חדש של התוכנית מציג גרסה מעודכנת של גיבורי על שכוחם טמון במזון בריא, כאשר שמות הכוכבים מתכתבים עם גיבורים מוכרים: הסלט הירוק, העדשה השחורה, דד (חומוס) פול ועוד. "מקרי עבר מוכיחים שזה עובד. פופאי גרם לילדים לחשוב שאם הם יאכלו תרד, הם יהיו חזקים יותר (אפילו אם זאת לא הייתה המטרה)", מסבירה רויטל אדמוני, מחברת ומנהלת תוכנית הלימודים "אוכלים בריא" של דרך החושים.

דמויות גיבורי העל שהופצו במסגרת תוכנית "אוכלים בריא" של משרד החינוך (צילום: מקסימדיה)
​"בניגוד לפופאי שהיא סדרה פיקטיבית", מוסיפה אדמוני, "הקמפיין שלנו משלב אמת מדעית. עם כל דמות אנחנו משלבים הסבר סיפורי על גיבור בתוספת הסבר על היתרונות של המזון שהוא מייצג ולבסוף מתכון תואם, כך שההורים יוכלו לצלם מסך ולהשתמש במתכון מאוחר יותר". 
אדמוני מרחיבה כי מטרת הקמפיין לסייע לתוכנית לעבוד בשני מישורים: "עד עכשיו פעלנו יותר בפן המעשי: איך להפוך את המזון הבריא לטעים יותר עבור הילדים ואת תהליך הבישול למהנה יותר, כמו גם הקנייה והרחבה של הידע אודות תזונה נכונה ואורח חיים בריא. כעת אנחנו פועלים במישור נוסף שנגיש יותר לקהל היעד, 'גיבורי העל'. תופסים את תשומת לבו של הילד ומתווכים עבורו מזונות שילדים נרתעים מהם בדרך כלל".
 
"לא מדובר בשיווק במובן המסחרי של המילה, אני לא מכירה הרבה גורמים שמנסים לשווק ברוקולי ישירות לילד", מסכמת אדמוני. לקריאטייב אחראית מחלקת המחקר והתוכן במקסימדיה מערכות שיווק, והוא נוצר באמצעות כלי AI לצד צוות כותבים ומעצבים אנושי. הקמפיין עתיד לעלות ברשתות החברתיות. "דרך החושים" הוא מרכז המתמחה בחינוך לתזונה מאוזנת וסיגול אורח חיים בריא, דרך שיעורי חינוך תזונתי בבתי הספר וסדנאות תזונה לכל הגילאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה