בריאות

הטכנולוגיות המתקדמות בעולם: בית החולים שנלחם בסרטן השד

המרכז הרפואי רפאל בפארק עתידים מקיים אירוע התרמה חגיגי במטרה להעלות למודעות את המחלה הקשה. סיכויי ההחלמה של נשים שמחלתן אובחנה מגיעים ל-92%. 
מערכת ice | 
חדשנות רפואית (צילום shutterstock)
סרטן השד הוא השכיח ביותר בקרב נשים. אבחון מוקדם של המחלה יכול להציל חיים – סיכויי ההחלמה של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם מגיעים ל- 92%. כמדי שנה, בית חולים רפאל מציין את חודש המודעות העולמי לסרטן השד שחל באוקטובר, באירוע חגיגי שנועד להעלות מודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת.
האירוע יתקיים ב-11 באוקטובר על גג בית החולים רפאל בפארק עתידים. כל ההכנסות מרכישת הכרטיסים תתרמנה לעמותת אחת מתשע או "גמאני" העומתה הישראלית לסרטנים נשיים. לאחר התכנסות ונשנושים יתקיים מופע סטנד-אפ של השחקנית יעל לבנטל. בהמשך, תעלה לבמה הזמרת נועה בנתור להרצאה "מזל סרטן" שמספרת את סיפורה האמיץ. 


אחת מתשע. גג בית החולים בו יתקיים האירוע החגיגי (צילום: עמית גרון)
בבית החולים רפאל מבוצעים ניתוחים על ידי נבחרת של רופאים מהמובילים בישראל במגוון תחומים, במטרה להביא לציבור רפואה איכותית ומתקדמת תוך שימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם. בית החולים מעניק תנאים נוחים במיוחד, בסטנדרטים המוכרים בעיקר מעולמות האירוח היוקרתי.
 
המצוינות באה לידי ביטוי בכל אחת מהמחלקות והמכונים הפועלים בו, בתנאי האשפוז יוצאי הדופן, באיכות השירות והיחס האישי ובמקצועיות של הצוותים השונים. לבית החולים הסכמים עם קופות החולים השונות וחברות ביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה