בריאות

בית החולים סורוקה יחזור לשגרה? ההנחיה של משרד הבריאות

בית החולים סורוקה יוכל לקיים פעילות אמבולטורית ופעילות אלקטיבית במרחבים מוגנים, זאת על פי ההנחיות שהתקבלו. בימים הקרובים צפוי משרד הבריאות לאשר גם לבית החולים ברזילי ניתוחים אמבולטוריים ואלקטיבים
מערכת ice | 
בית חולים סורוקה (צילום יחצ)
משרד הבריאות מעדכן כי בהמשך לדיון שהתקיים אמש (רביעי) ובהתאם למצב הביטחוני, בית החולים סורוקה יוכל לקיים פעילות אמבולטורית ופעילות אלקטיבית במרחבים מוגנים, זאת על פי ההנחיות שהתקבלו. בהמשך ובימים הקרובים צפוי משרד הבריאות לאשר גם לבית החולים ברזילי ניתוחים אמבולטוריים ואלקטיבים. הנחיות אלו נבחנות כל העת ויכולות להשתנות בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולמצב הבטחוני.
בתוך כך, יונה יהב, ראש העיר חיפה לשעבר ומועמד בבחירות המקומיות לראשות העירייה, הודיע כי בכוונתו לפעול לביטול החלטת מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב להעתקת בית החולים כרמל מחיפה לקריית אתא. "לא ייתכן שבזמן שחיפה וכל הפריפריה הצפונית עומדים בקו החזית לאיומים של החיזבאללה, מנכ"ל משרד הבריאות מודיע כי הוא מחליש את מערך הבריאות בחיפה וגורע ממנו בית חולים".
 
"כאילו לא למדנו כלום מאסונות השריפה בכרמל ומתקופת הקורונה", הוסיף יהב. "ההודעה של מנכ"ל משרד הבריאות בזמן הזה היא לא פחות ממחטף בזמן מלחמה. בכוונתי לפנות מיידית ליועצת המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה בדרישה לעצור את ההחלטה הרעה והלא סבירה הזאת. במקום להוסיף לחיפה בית חולים ציבורי, כיאה לעיר מרכזית שמעניקה שירותים גם לתושבי הישובים והכפרים מסביב, לוקחים ממנה את כבשת הרש".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה