קצרצרים

'מלח הארץ' יוצא במהלך לשימור, הגנה ומודעות לעופות המים

משה בנימין | 
מלח הארץ (צילום צילום מסך)
מותג המלח השולחני מלח הארץ משקיע מעל מיליון שקל במהלך שימור, הגנה ומודעות לעופות המים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום FOUR יעלה בטלוויזיה ובמקביל תשיק החברה גם סדרת מלחיות הנושאת צילומים של עופות מים בברכות המלח על ידי צלם הטבע והצפר יוסי אשבול.
רויטל בן שחר מנהלת השיווק והחדשנות של 'מלח הארץ' ויוזמת הקמפיין: "בחרנו לקדם את המהלך מול הציבור הרחב ובכך לתרום להרחבת הידע והמודעות לשמירה על עופות המים וכדי להזכיר לכולנו ליהנות מיופיו המרהיב של הטבע ולשמור עליו". 
 
 
קרדיטים:
תקציבאי: אלירן בסלי
קופי: תומר אברמוביץ'
ארט: טוביה קודשביץ
סמנכ"ל לקוחות: תומר נייס
צילום עופות המים: יוסי אשבול
יח"צ: unik
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה