קצרצרים

ספרייט יצאה בסרטון רשת עם ליעוז שם טוב

משה בנימין |  1
ספרייט (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מותג השתייה הקלה ספרייט, מבית קוקה-קולה ישראל, יצא בקמפיין דיגיטל חדש עם המנטליסט ליעוז שם טוב, שלוהק לתפקיד לאחר שהאודישן שלו לתוכנית הכשרונות האמריקאית גוט טאלנט צבר למעלה מ-3 מליון צפיות ברחבי העולם. כמו בסרטון האודישן שלו, גם בפרסומת שם טוב מדגים לעוברי אורח את "כוחות העל" שלו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת מטומטמת (ל"ת)
    לא שותה 14/02/2019 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור