חדשות

מתחם אדם וחווה שכר את שירותי היח"צ של לימור כרסנטי

כתבי אייס |  1
לימור כרסנטי בקמפיין לאופטיקה שפי (צילום יח"צ)
חברת יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי לימור כרסנטי זכתה בתקציב ה-PR של מתחם האירועים 'אדם וחווה'. העבודה המשותפת תתחיל בהשקת הקוספט "מטבח פתוח". הגיוס של 'כרסנטי' למערך התקשורת של אדם וחווה מגיע כחלק ממסעדה שתושק במטבח פתוח ב-1 בספטמבר. אושרי אטיאס, מבעלי המקום: "הבחירה בכרסנטי נעשתה בגלל ניסיונה הרב בתחום יחסי הציבור והיכולות המוכחות בעבודה עם מגוון כלי תקשורת במדיה המסורתית וברשתות החברתיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופה
    יורם 08/2019/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספר 1 לימור שלי
    סגור