חדשות

הרשימה המפתיעה: אנשי התקשורת שכיכבו בחיפושים בגוגל ב-2019

ברוח סיכומי השנה, אלה אנשי התקשורת שעלו הכי הרבה בחיפושי גוגל בשנה החולפת. מי כתב חדשות 12 שהצליח לעקוף את עמית סגל?
עינת שחק | 
עמית סגל (צילום יח"צ)
לקראת סוף השנה שולפת גוגל את נתוני החיפוש של הגולשים בישראל. ענקית החיפוש  מגבשת את הרשימות באמצעות בדיקת מיליארדי שאילתות המתקבלות בכל שנה במנוע החיפוש. בנוסף לסיכום השנתי, המאיר את הטרנדים הבולטים של 2019, קיימים מספר כלים נוספים שנותנים תובנות על החיפוש בעבר ובהווה, בעולם ובישראל. נתונים אלה נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת של כמות הפעמים בהם נשאלה שאילתה מסוימת לאורך זמן, ואינם מאפשרים לזהות משתמשים אינדיבידואלים.
במקום הראשון: לוסי איוב
מנחת האירוויזיון הכי פחות מוכרת, עובדת תאגיד השידור הציבורי אשר נחשף כי עבור הנחיית האירוע קיבלה לא יותר ממשכורתה החודשית בתאגיד, היא אולי הכוכבת הגדולה ביותר של השנה - או לפחות כך עולה מחיפושי גוגל. עם תפקיד חדש בסדרה "שוסטר ושוסטר" בחינוכית, הצעת נישואים עדכנית וזכייה בפרס האירוויזיון הטוב ביותר של העשור בתחרות הגולשים הבינלאומית "ESC best" מטעם האתר הרשמי של התחרות, איוב כנראה הרוויחה את מקומה ביושר והצדיקה את הכותרות הרבות בשנה החולפת.
במקום השני: אושרת קוטלר
קוטלר, שהגישה את מגזין השבת בחדשות 13, עוררה סערה ציבורית כשהגיבה על כתבה שעסקה בהתעללות בגדוד נצח יהודה בצה"ל, במילים "שולחים את הילדים לצבא, ומקבלים אותם חיות אדם". בעקבות זאת סבלה קוטלר מאיומים על חייה, וחודש לאחר מכן הודיעה על יציאה לחופשה.
במקום השלישי: תמיר סטיינמן
בסבב הלחימה האחרון בעזה כיכב כתב חדשות 12 מזה תשע שנים תמיר סטיינמן, והפך לכוכב הכי חם של הרגע. סטיינמן זכה לחשיפה גדולה בשל שני אירועים משעשעים שהועברו בשידור חי: קשישה שאירחה אותו ואת צלם החדשות לארוחת צהריים עמדה מולו ברחוב עומדת עם בלון ומחכה לו; האירוע השני כבר היה בשדרות בשעות הערב, כאשר במהלך שידור ניגש אליו עובר אורח וחיבק אותו - וסטיינמן לא הצליח להתאפק, פרץ בצחוק ושבה מדינה שלמה בקסמו. בעקבות זאת מספר הפוסטים על סטיינמן זינק ל-1,000 - שייצרו 141 אלף אינטראקציות: 109 אלף לייקים, 28.1 אלף תגובות ו-4.3 אלף שיתופים – כך על פי בדיקת חברת הניטור ברשתות החברתיות Vigo.
במקום הרביעי: עמית סגל
מטבע הדברים, לאחר שתי מערכות בחירות בשנה וכשהשלישית בדרך - העיתונאי והפרשן הפוליטי של חדשות 12 כיכב לא מעט בכותרות בשנה החולפת, ובחיפושים בגוגל בהתאם. סגל אחראי על סדרת הכתבות שוברת שיאי הרייטינג "ימי בנימין" במהדורת החדשות, ומי שהיעדרותו שבוע אחד מאולפן שישי גררה חרושת שמועות וספקולציות ברחבי המדינה.
במקום החמישי: נרי ליבנה
בלי להיעזר בגוגל, מי הזוכה של האח הגדול האחרון? אבל אם כן מחפשים בגוגל אזי העיתונאית נרי ליבנה, בעלת טור במוסף הארץ ופליטת האח הגדול VIP חותמת את החמישיה הפותחת. סייע לכך לא מעט הציוץ המתגרבז שלה בטוויטר בו כתבה "אני משערת, בהיותי פריבילגית, של-95 אחוזים ממשתפי ההפגנה המאורגנת על ידי הנאשם נתניהו, זה יהיה היום ביקור ראשון במוזיאון תל אביב".
 
בהמשך הרשימה, מופיעים בסדר יורד המנחה מעיין אדם, העיתונאי ופרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ', כתבת הפלילים של גל"צ הדס שטייף, מגיש הטלוויזיה שרון גל והעיתונאית קרן מרציאנו.
ארבעת אנשי התקשורת שקטפו את המקומות הראשונים ברשימה כיכבו גם ברשימת  האנשים המחופשים ביותר השנה, שפורסמה זה מכבר ובה מופיעים לפי הסדר הבא:
1.      דודו פארוק
2.      לוסי איוב
3.      מדונה
4.      אושרת קוטלר
5.      קובי מרימי
6.      אפי נווה
7.      תמיר סטיינמן
8.      שפיטה
9.      עמית סגל
10.   מייקל לואיס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה