חדשות

חזר מפרישה: עמי גלאם מצטרף לרשת 13 כסמנכ"ל התוכן

מנכ"ל רשת הנכנס, אבי בן טל, מנהל מו"מ וצפוי לסגור עם גלאם, שכיהן בעבר כסמנכ"ל התוכן של רשת. מי שעוד קיבלו פנייה הם רן תלם וארז בן הרוש
אייס | 
עמי גלאם (צילום יונתן גלאם)
שבוע לאחר כניסתו לתפקיד, מתחיל המנכ"ל החדש של רשת 13, אבי בן טל, לבנות את הכוורת שלו. בן טל מנהל משא ומתן מתקדם לקראת סגירה עם איש התוכן עמי גלאם, שבהנחה שיעלה יפה, ימונה למנהל התוכן של הערוץ. כך דווח היום (א') ב"גלובס".
כדי להתחיל ולייצר שינוי בערוץ שמתקשה להתרומם מאז המיזוג עם ערוץ עשר, תפקיד מנהל התוכן הוא אחד משני התפקידים המשמעותיים שעל בן טל לאייש.
על פי מקורבים, גלאם מעוניין מאוד בתפקיד, פעל באופן נמרץ כדי לקבל אותו ואף נפגש פעמיים עם בן טל עצמו. במקביל, נפגש גלאם עם מערך התוכן של קשת 12, אולם היה זה בשלבים ראשונים, וכשהתברר כי משרת סמנכ"ל התוכן ברשת פתוחה, השיחה לא התפתחה.
מי שעוד קיבל פנייה מאנשי רשת, הוא איש התוכן רן תלם, לשעבר סמנכ"ל התוכן בקשת. אין זו הפעם הראשונה שתלם מקבל פנייה כזאת - גם יוסי ורשבסקי, המנכ"ל הקודם, הציע לו את התפקיד מיד לאחר מיזוג רשת וערוץ עשר, אולם תלם, שמכהן כמנהל פיתוח בקבוצת המדיה הספרדית Mediapro, סירב אז וסירב גם כעת.
מועמד נוסף שנחשב לרציני הוא ארז בן הרוש, ששימש כסמנכ"ל התוכן של רשת לפני גלאם. בן הרוש כיהן שש שנים בתפקיד סמנכ"ל התוכן ברשת ופרש מתפקידו חצי שנה לאחר פיצול ערוץ 2.
גלאם, בן 51, הפיק וערך תוכניות רבות, בהן "סוף הדרך", "המטבח", "עד סוף העולם", "נוקאאוט", "כולם אופים עכשיו" ועוד. גלאם, בעל תואר ראשון מהחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב ובעל תואר ראשון בספרות ופילוסופיה, אף שיחק בתפקידי אורח בסדרות "מסודרים" ו-"רמזור". כמו כן, נחשב גלאם לדמות מיתולוגית באולפני הרצליה. מעניין יהיה לעקוב אחרי הקדנציה השנייה שלו ב"רשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה