חדשות

שולמית גרי מונתה למנכ"לית החדשה של בנק ישראל

נגיד בנק ישראל פרופסור אמיר ירון הודיע על מינויה של שולמית גרי למנכ"לית בנק ישראל. גרי תיכנס לתפקידה ב-21 בספטמבר, ותחליף את חזי כאלו לאחר כמעט 12 שנים בתפקיד. "משוכנעת שנעמוד באתגרי התקופה לטובת המדינה"

מערכת ice | 
שולמית גרי, מנכ"לית בנק ישראל (צילום איתי בלסון, מכון ויצמן למדע)
נגיד בנק ישראל פרופסור אמיר ירון הודיע היום (חמישי) כי החליט למנות את שולמית גרי למנכ"לית החדשה של בנק ישראל. גרי תחליף בתפקיד את חזי כאלו, שכיהן בו החל מאוקטובר 2008. גרי, עורכת דין בהשכלתה, שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית מכון וייצמן למדע. קודם לכן שימשה כיועצת המשפטית של המכון, ואף הקימה בו את הלשכה המשפטית.
נגיד הבנק פרופסור ירון אמר: "אני מברך על מינויה של שולמית גרי. אני משוכנע כי הניסיון העשיר והידע הרב שלה בתחומי הניהול, כמו גם היכולת המוכחת להוביל פרויקטים ותהליכים ניהוליים משמעותיים יסייעו רבות לבנק להשגת מטרותיו. שמח על נכונותה לקחת על עצמה את התפקיד החשוב הזה בעת הזאת ומאחל לה הצלחה רבה".
גרי מסרה: "לכבוד הוא לי להצטרף לבנק ישראל, מוסד מהחשובים ומהמכובדים במדינת ישראל. אני נכנסת לתפקיד בתחושת שליחות והבנה עמוקה לאחריות הנלווית לתפקיד. אנו מצויים בתקופה לא פשוטה שמחייבת אותנו להידרש לאתגרים לא מבוטלים. אני משוכנעת שנעמוד באתגרים אלה בהצלחה לטובת המדינה ואזרחיה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה