חדשות

אלפים בהפגנות בבלפור, 'קריים מיניסטר' מפנה אצבע מאשימה לתקשורת והמשטרה

עוד ערב של מחאה מול מעון ראש הממשלה, עד כה נשמר הסדר. התנועה נגד נתניהו פרסמה: "לא לתת ביטוי לפרסומים המגיעים מדוברות המשטרה בטרם נערכה בדיקה מקיפה של אמינות הפרסום, יש קמפיין להשחרת המחאה"
כפיר אדר |  3
המפגינים חוזרים לבלפור (צילום בן כהן באדיבות קריים מיניסטר)

שבת נוספת של מחאות. אלפים הגיעו לבלפור גם הערב (שבת) כדי למחות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת יממה לפני הגשת התלונה לבג"ץ נגד ביטול ההצבעה על הקמת ועדת החקירה לנושא הצוללות בשבוע שעבר.

השלטים: "לך", "ביבי שחרר", "מנותקים נמאסתם" שוב כיכבו מול ביתו של רוה"מ, כאשר הפעם ההפגנות שאורגנו על ידי התנועה לאיכות השלטון, עברו ללא עימותים לפחות בתחילה, כאשר נשמר הסדר על פי המשטרה שחסמה את הכניסות למתחם ההפגנה. יחד עם זאת, עלו תלונות של מפגינים כי המשטרה אסרה על צילומים מהמרפסות של מלון המלכים או מהגג כדי שלא לאפשר צילומים של הכיכר, גם השכנים באיזור קיבלו לכאורה הודעה כזו.
יחד עם זאת, עימותים נרשמו דווקא בהפגנות הצמתים, כאשר על יד המדיטק בחולון נעצר אדם שזרק לכאורה ביצים מתוך הרכב על מפגינים והנוסעים לצידו קראו יחד עימו קריאות גנאי נגד המפגינים.

מתנועת קריים מיניסטר נמסר: "לקראת ההפגנה הערב בבלפור תנועת 'קריים מיניסטר' מזכירה שוב לעיתונאים ולעורכי החדשות לא לתת ביטוי לפרסומים המגיעים מדוברות המשטרה בטרם נערכה בדיקה מקיפה של אמינות הפרסום.  מאז פרוץ מחאת בלפור הפכו לצערנו שקרים ופייק ניוז תוך כדיי ההפגנה לפרקטיקת עבודה קבועה בדוברות המשטרה כחלק מקמפיין להשחרת המחאה".
עוד נכתב: "רק בשבוע שעבר ישב באולפן חדשות13 סגן ניצב זיו שגיב והדהד פייק ניוז לפיו תנועת 'קריים מיניסטר' קוראת למפגינים לפגוע בשוטרים. המשך ישיר לשורה של מקרים בהם הפיצה המשטרה פייק במהלך הפגנות  וביניהם: 1. נתפס חולה קורונה בבלפור - שקר. 2. אבן נזרקה על שוטר - לא היה ולא נברא. 3.קיים סרטון לפיו ניסו גואטה הותקף שצפוי להתפרסם- אנו עדיין מחכים. כתבים/עורכים - חשוב מאוד להביא את האמת לידיעת הציבור. אנא בדקו לעומק את פרסומי דוברות המשטרה במהלך ההפגנות בטרם פרסומם".
עוד כתבה התנועה: "שימו לב לזה: משטרת ירושלים לא אוהבת שאנחנו מנגנים מוסיקה.
שלא ישמעו אותנו... עכשיו היא אסרה על מלון המלכים לאפשר צילומים מהמרפסות שלו או מהגג וכן פנתה לכל השכנים באזור שלא לאפשר צילומים של הכיכר מדירותיהם או גגותיהם. הם גם לא רוצים שיראו אותנו... יעזור להם?  עוד נראה... מנסים להבין מדוע הם  נלחמים בנו...לא ממש מצליחים.רעיונות מישהו??!

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חוצפנים. קריים מיניסטר?! ביבי הורשע?! אני הדיקטטורה ולא
    אלי 10/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני חשבתי שבחברה דמוקרטית יש לך את זכות החפות. יש חוק בעניין אם איני טועה והחוק הוא שקובע מי פושע ומי לא ולפי חוק זה ביבי יכול להמשיך לכהן, והוא עדיין בגדר מואשם ולכן לפי החוק חף מפשע. אבל שהחוקים לא יבלבלו אתכם. אינכם רוצים חוק, אתם רוצים מדינה בה הרחוב עושה שפטים ללא משפט כדי לראות קצת דם.
    סגור
  • 2.
    אלה לא מפגיני אלה אנסי האמת ורוצחי המדק
    ארצי 10/2020/26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מאוסים, גזענים, בטלנים ומפיצי חושך. סייעני אויב כבר אמרנו? מי רוצה בלכתו של נתניהו? נסראללה, אבו מאזן, איראן והשמאל הישראלי
    סגור
  • 1.
    אההה... כן, רעיון אחד:
    עמר 10/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמיר אוחנה
    סגור