חדשות

אמילי מואטי: "עמיר פרץ הוא אכזבה אישית, לא רק פוליטית"

מתמודדת מפלגת העבודה בפאנל נשים נבחרות של איגוד התעשיינים תוקפת את יו"ר המפלגה לשעבר, עמיר פרץ "כשאומרים שהמפלגה הלכה שמאלה זה כשהוא לא היו"ר". ומדברת על הבחירות: "מודאגת מהימים הקרובים"
אביחי דלאל | 
אמילי מואטי (צילום דניאל שק)
מתמודדת מפלגת העבודה, אמילי (חיה) מואטי התארחה היום (שני) בפאנל הנשים של של התאחדות התעשיינים לכבוד יום האישה הבינלאומי. בפאנל, רינה מצליח כתבת  ערוץ 12 ומגישת "פגוש את העיתונות" ריאיינה מספר פוליטיקאיות.
במהלך הריאיון עם מתמודדת מטעם מפלגת העבודה, אמילי מואטי. המתמודדת תקפה את עמיר פרץ יו"ר המפלגה הקודם, סיפרה על תחושותיה לקראת הבחירות וקראה למצביעי מפלגת העבודה לחזור להצביע.
מואטי אמרה על עמיר פרץ כי: "עמיר פרץ זו אכזבה אישית, לא רק פוליטית. אני לא אתפלא שחלק משמעותי מהרדיפה כלפינו מגיעה מהאזורים האלה. כל פעם שיש דיבור על כך שמפלגת העבודה הלכה שמאלה, זה תמיד כשעמיר פרץ לא היו"ר. הבנאדם שקרא לשחרר את ברגותי, עסוק בלתדרך שאנחנו לא ממלכתיים מדי".
מואטי תמכה גם ביושבת הראש המכהנת מרב מיכאלי, עליה מואטי אמרה כי: "מרב מיכאלי זאת המנהיגה הראשונה בהיסטוריה שאמרה לנו כבר במפגש הראשון - חברות וחברים, כל ההצלחות שלכן הן, וכל הכישלונות עליי".
בהמשך מואטי סיפרה על ביקורה בבית סבתה: "לפני שבועיים ישבנו אצל סבתא שלי, והיא אמרה שבעולם אחר, היא הייתה כבר ראש ממשלה. זה לא נאמר בשחצנות אלא במעין השלמה עם המציאות שאליה היא הוסללה. החברה שלנו מחולקת בצורה כזו שיש אנשים שכל מה שהם צריכים כדי להצליח זה דופק ותעודת זהות, ואחרים צריכים נס".
בהמשך תקפה את נתניהו וסיפרה על התחושות שלה לקראת הבחירות: "אני מאוד מודאגת מהימים הקרובים ואני מקווה שנעשה כל מה שביכולתנו כדי שתוצאות הבחירות יהיו טובות. מדאיג אותי הקמפיין של נתניהו והרוח שהוא הכניס לפוליטיקה של לצוד אמירות ולהיכנס לקטנות. אני מקווה שמצביעי מרצ יצביעו מרצ, ושמצביעי מפלגת העבודה יילכו עם הלב שלהם ויחזרו הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה