חדשות

אלי אבידר חושף: הפרסומים נכונים, כך שרה נתניהו מנהלת את לשכת ראש הממשלה

בצל הסערה בעקבות פרסומים על חוזה סודי שבין היתר מתנה את מינוי ראש המוסד, ראש שב"כ והרמטכ"ל באישור של שרה נתניהו, אלי אבידר מתייצב לצד דוד ארצי שעומד מאחורי הפרסומים וחושף איך שרה נתניהו מנהלת את לשכת ראש הממשלה 
עמיאל ירחי |  1
אלי אבידר (צילום רועי כץ)
אתמול פורסם סרטון שטלטל את הרשת, בסרטון שפורסם, דוד ארצי המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר, טוען כי מינויים בכירים כמו ראש המוסד ורמטכ"ל תלויים באישור של שרה נתניהו. הסרטון עורר סערה, הזוג נתניהו מיהר להודיע שהוא יתבע את ארצי על הפרסום.
אבל הערב (רביעי) חבר הכנסת אלי אבידר מישראל ביתנו מתייצב לצד ארצי ומודיע שהאמת אצלו, לא רק תמיכה מפרסם אבידר אלא גם עדות ממקור ראשון שאשת ראש הממשלה היא הקובעת מי יעמוד בראש לשכת ראש הממשלה, אבידר משתף בחשבון הטוויטר שלו כי בשנת 1997 הוזמן לראיון עבודה בלשכת נתניהו, אך להפתעתו, עוד לפני שנתניהו הספיק לשאול אותו אפילו שאלה אחת שרה הגיעה והתחילה לראיין אותו במקום נתניהו.
 
אבידר אמנם עזב את המקום כשהבין שהמראיינת היא אשת ראש הממשלה אבל הסיפור שלו שתומך בארצי זוכה לתמיכה רחבה, אלדד יניב אחד מגדולי המתנגדים לנתניהו כתב בתגובה: "אלי החכם" והעיתונאי בן כספית כתב "אלי, תאר שהיית עובד שם עכשיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזוי
    זלוטיקמן 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסתבר שהשמועות נכונות במקרה הזה
    סגור