משפט

חדשות 13 יקבלו פיצוי: התביעה נגדה נדחתה על הסף

לאחר שיהודה פרץ, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה באילת ומנהל תחנת הכיבוי ברמון, טען כי אביעד גליקמן הכפיש לכאורה את שמו בשל "דעותיו הפוליטיות" של גליקמן, אלא שבית המשפט דווקא חשב אחרת ודחה מידית את התביעה, כאשר פרץ ישלם לחדשות 13 פיצוי בגובה של 78 אלף שקל
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
חדשות טובות לחדשות 13 ולאחד הכתבים הבכירים שלה. נדחתה תביעת דיבה שהוגשה נגד אביעד גליקמן וכן חדשות 13, שיקבלו עבור הניצחון בתיק פיצוי של אלפי שקלים מיו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה באילת ומנהל תחנת הכיבוי ברמון יהודה פרץ.
פרץ טען כי גליקמן הכפיש לכאורה את שמו בשל "דעותיו הפוליטיות" של גליקמן, אלא שבית המשפט דווקא חשב אחרת ודחה מידית את התביעה, כאשר פרץ ישלם לחדשות 13 פיצוי בגובה של 78 אלף שקל.
 
 שופט בית המשפט השלום בת"א, עדי הדר, דן בטענה של פרץ כי הטענות ששודרו נגדו בכתבה לפני כשנתיים לפיהן השתמש בכבאים בתחנה כנהגים או מלצרים לכאורה הייתה מגמתית ולשון הרע. מנגד, גליקמן וחדשות 13 עמדו על טענת "אמת דיברתי".
בבית המשפט נקבע כי המערכת והכתב ביססו את דיווחם בכתבה ובמסגרת אמת דיברתי. עוד התייחס בית המשפט לטענה של פרץ כי גליקמן התנכל לו על רקע דעותיו הפוליטיות, השופט טוען כי לא מצא קשר בין הדברים ולכן הטענה נדחתה.
את גליקמן וחדשות 13 ייצגו עורכי הדין דור ליאונד ואלון נדב, את יהודה פרץ ייצגו עורכי הדין אושרת לוי ואריה פבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה