משפט

הנוסע שבר לנהג את האף: "צעד מבורך וחשוב"

בארגון נהגי האוטובוס שיבחו את כתב האישום נגד בן ה-31 שתקף את נהג המטרונית בחיפה: "אסור שדם הנהגים יהיה הפקר"
מערכת ice | 
מטרונית (צילום ויקיפדיה)
חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב חיפה בחשד שתקף נהג מטרונית וגרם לשבר באפו. המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 9.8.22 עם קבלת תלונה מנהג מטרונית על כך שהותקף בידי נוסע. 
מחקירת הארוע עולה כי לאחר שהנהג העיר לנוסע החשוד על התנהגותו, החשוד תקף את הנהג במכת אגרוף ובהמשך תקף אותו באגרופים בפניו, בחזהו וברגליו תוך שהוא מאיים עליו וגרם לו לחבלות רבות ולשבר באפו. 
בתוך כך, בתום חקירה מאומצת שנערכה בתחנת משטרת חיפה, חשפו שוטרי התחנה את זהותו של החשוד במעשה, תושב חיפה בן 31 ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.  מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום,  כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.
 
ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית  המאגד את רוב נהגי האוטובוסים בישראל מסר בעקבות הגשת כתב האישום נגד תוקף נהג המטרונית בחיפה  כי: "הגשת כתב האישום נגד תוקף הנהג הוא צעד מבורך וחשוב. תחבורה הציבורית בכלל והאוטובוסים בפרט הם סמל שלטון ולכן הנהגים והנוסעים מותקפים". 
עוד נמסר: "משרד התחבורה חייב לאמץ במהירות הבזק את התוכנית לצמצום האלימות והטרור שהוכנה ע"י ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית שהייתה יכולה למנוע את הפציעה של הנהג באירוע הנפשע. רק כך נהגי האוטובוסים יהיו מוגנים לחלוטין. אסור שדם הנהגים יהיה הפקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה