משפט

"שפל חסר תקדים, בושה": תלונה נגד מנכ"לית משרד החקלאות

אבשלום (אבו) וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, הגיש היום תלונה במשטרה נגד מנכ"לית משרד החקלאות, עו"ד נעמה קאופמן-פס. עילת התלונה: האזנת סתר ופגיעה חמורה בפרטיות
מערכת ice | 
אבשלום אבו וילן (צילום יחצ)
מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל הגיש תלונה במשטרה נגד מנכ"לית משרד החקלאות: כזכור, בימים האחרונים נודע לוילן כי במהלך המו"מ שהתקיים בין נציגי ארגוני החקלאים, בהם וילן, לבין משרדי החקלאות והאוצר, מנכ"לית משרד החקלאות, או מי מטעמה מעובדי המשרד, עמדה מאחוריו וצילמה את מסך הטלפון הנייד שלו. בשל כך, שלח וילן מכתב דחוף לשר החקלאות ובו דרישה לפיטורי מנכ"לית משרד החקלאות לאלתר על רקע האזנת סתר ופגיעה חמורה בפרטיות.
 
במכתב כתב וילן כי "מתברר שבמקום לנהל מו"מ בתום לב ולטובת החקלאות הישראלית, מנכ"לית משרד החקלאות עסוקה בבילוש אסור ובהאזנת סתר האסורים לפי החוק הפלילי, ומצלמת בעצמה או באמצעות שליחים (היינו הך), את מסך מכשיר הטלפון הנייד שלי(!) ואף מעזה להפיץ את הצילומים הללו לתקשורת, וזאת כדי לנסות ולחסל חשבונות עם מר צביקה כהן, סמנכ"ל בכיר במשרד החקלאות, שכל חטאו בעיניה הוא שהעז להעביר לנו, החקלאים, נתונים מותרים... צילום מסך הטלפון הפרטי שלי הינו עבירה פלילית: האזנת סתר אסורה בניגוד לחוק. וכמו כן, יש בכך עבירה פלילית לפי חוק הגנת הפרטיות, האוסר על "בילוש או התחקות", וכן על "העתקת תוכן של מכתב או כתב אחר שלא נועד לפרסום, או שימוש בתכנו, בלי רשות מאת הנמען או הכותב".
וילן אמר היום לאחר הגשת התלונה: "מנכ"לית משרד ממשלתי שמשתמשת בהאזנת סתר פלילית - לא יכולה להישאר דקה בתפקידה. זהו שפל מדרגה בתפקודה. אני מקווה שהמשטרה והיועמ"שית לממשלה יבצעו את הצעד ההכרחי כדי לאותת לפקידי ציבור שעל עבירה על החוק - משלמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה