משפט

חדשות 12 הגישה תלונה במשטרה: מי הסתבך בבדיחה לא מוצלחת?

התלונה נגד ח"כ ניסים ואטורי בעקבות דבריו: "לא התפלאתי שמחבלים צופים בערוץ 12״, הוגשה על ידי עו״ד דקלה בירן מהמחלקה המשפטית של חברת החדשות. הסעיפים של התלונה הם איומים ונותן שירות לפרסום/הפצה לתכני הסתה, מפלג ההונאה יבדוק את התלונה בימים הקרובים
כפיר אדר |  4
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12, Istock)
עברו מהבטחות למעשים. חדשות 12 הגישו היום (חמישי) תלונה רשמית למשטרת ישראל על הסתה נגד ח״כ וסגן יו"ר הכנסת, ניסים ואטורי אחרי שצייץ: ״לא התפלאתי שמחבלים צופים בערוץ 12״, כהלצה לא מוצלחת בסך הכל שגם אותה מחק.
התלונה הוגשה על ידי עו״ד דקלה בירן מהמחלקה המשפטית של חברת החדשות. הסעיפים של התלונה הם איומים ונותן שירות לפרסום/הפצה לתכני הסתה, מפלג ההונאה יבדוק את התלונה בימים הקרובים.
כזכור, לאחר ציוץ דבריו מחדשות 12 נמסר: ״חדשות 12 מגנה בחריפות ומביעה שאט נפש מהדברים שהעלה על הכתוב בציוץ ח”כ וסגן יו”ר הכנסת ניסים ואטורי. ואטורי מעז להשוות בין מחבלים מתועבים שרצחו יותר מ-1000 ישראלים בדם קר ובאכזריות, לעיתונאים, מפיקים, צלמים ורבים אחרים שמשדרים כבר 52 יום מסביב לשעון ותחת אש כדי להביא את הקולות והתמונות לאזרחי ישראל ולעולם".
 
עוד נכתב בתגובה מטעם חברת החדשות: "כל זאת כשרבים מאנשינו נעדרים מהעבודה לטובת שירות מילואים בצו 8. אנחנו מצפים מראש הממשלה - יושב ראש מפלגתו של ואטורי - ויושב ראש הכנסת להתנער מהדברים. בושה!".
הציטוט עורר תגובות רבות ברשת ובחדשות 12 מצאו אותו מסית. ואטורי עצמו הגיב לתביעה: "לא הסתה ולא כלום. המסיתים היחידים כאן אלו ערוץ 12. אמת דיברתי. נפגש בכל ערכאה שתבחרו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלג'זירה 12 מתפלאים שמחבלים וחמסניקים צופים בהם.
    עמוס הנוקד 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני משוכנע שרוב צופי אלג'זירה 12 תומכי מחבלים וחמאס, לצערי לא כולם ערבים.
    סגור
  • 2.
    אני צופה בערוץ 12
    אזרחית 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפנימו כל חברי הכנסת, הם בחרו להיות אנשי ציבור, וכאיש ציבור לכל אימרה שלהם יש משקל לכל משפט שהם אומרים, אבל באמת, מה אפשר לצפות מ 64 אצבעות שמופעלים מאינטרסים אישיים, מפלגים והזויים? להגיש תלונה ולתבוע לכל משפט מסית, שיסירו את חסינותם ויבינו שיש מחיר לדבריהם
    סגור
  • 1.
    ערוץ 12 ערוץ הרוע משרתם של בעלי ההון שמוצצים את דמו ונש (ל"ת)
    נחי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אם עובדות זה רוע אז מה זה לא רוע?
    מוביל 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחי, בוט רפה שכל
    סגור