משפט

הבחירות בחולון: מי מאבד גובה והאם ראש העיר יודח? כל הפרטים

הבחירות לרשויות מתקרבות ובחולון מורגשת דריכות ויש שמדברים על מהפך וחילוף בן דורי. האם ראש העיר המיתולוגי ימשיך להתל בקרב הטוענים לכתר או שהוא מכהן בקדנציה האחרונה? כל הפרטים   
דוד זולדן |  1
שי קינן, ניסן זכריה, מוטי ששון (צילום פייסבוק, לינה מיארה)
הקרב על הבחירות לרשויות המקומיות מתחמם ובחולון המתח מורגש היטב באוויר. פרויקט מיוחד של ice עוקב מקרוב אחר המועמדים ומציג את סיכוייהם להיבחר ופורש את מצעם.
המועמד לראשות העיר, שי קינן שואף לשיפור מצב הפקקים והתחבורה ביציאה מהעיר ובתוכה ולעיר מתוכננת ומנוהלת על ידי ראש העירייה ולא על ידי חברת נת״ע או כל חברה ממשלתית אחרת. הוא מציב כיעד מוצהר גם את שיפור הניקיון ברחבי העיר ודורש השקעה בשכונות הוותיקות אשר מוזנחות לדבריו כבר למעלה משני עשורים כמו גם הגברת הביטחון האישי ברחובות לנוער ולתושבים וקידום החינוך הבלתי פורמאלי בדגש על תנועות הנוער והספורט.
למועמד ניסן זכריה חשוב הורדת יוקר המחיה לתושבים באמצעות מתן חוג ראשון חינם לכל ילדה וילד, הורדת מחירי הצהרונים ל-600 ₪ לצד פעולות לביטול תאגידי המים והורדת המע"מ על המים, מהלך שכבר התחיל בו. חושב לו חיזוק הביטחון באמצעות הקמת סיירת ביטחון שתפעל בכל רובע בעיר לצד רישות העיר במצלמות. צמצום הפקקים בכל חלקי העיר באמצעות מעבר לרמזורים חכמים, קידום הרכבת הקלה בעבודה על פי מקטעים בלבד ובמשמרת שלו נת"ע לא תנהל את התחבורה בעיר.
 
מוטי ששון ראש העיר רואה יעד מוצהר בתכנית המתאר ח/2040 שתשפיע על הדיור כיוון שהתכנית מוסיפה דיור מכליל אשר יאפשר לאוכלוסיות מגוונות להמשיך להתגורר בחולון אל מול העליות במחירי הדיור. בתחבורה: התכנית כוללת פיתוח לאורך צירי מתע"ן, הן כפתרון לעומס התחבורתי ולצורך הגדלת הנגישות והן על מנת לאפשר ציפוף איכותי בעיר. עירוב שימושים: התכנית שמה דגש על עירוב שימושים במינונים שונים בהתאם לאופי השכונה. עירוב השימושים יעודד הליכתיות ושימוש באמצעי תחבורה שאינם ממונעים ויתרום הן לנגישות והן להפחתת פליטות  מזהמות. תעשייה ותעסוקה: שמירה על התעשייה המסורתית בעיר בד בבד עם פיתוח אזור התעשייה והתעסוקה כך שיכלול שימושים נוספים. אלו יביאו ליצירת סביבה מגוונת ובטוחה יותר ופעילות עירונית לאורך כלל שעות היממה. 
האם סקר בחירות בחולון אמור להדאיג את ראש העיר המכהן? שהרי לפיו 38.9% תומכים בשי קינן לעומת 20.1% במוטי ששון
שי קינן צובר פופלריות ובמידה ויתקיים סיבוב שני, 56.9% יתמכו בקינן ו-49% מתושבי חולון לא מרוצים מתפקוד ראש העיר בזמן המלחמה. כך עולה ממצאי הסקר.
 
לפי סקר דודי חסיד ומכון "קנטאר", שי קינן הוא המועמד המוביל לראשות העיר עם 38.9% תמיכה. במקום השני אחריו ובפער גדול, ראש העיר המכהן מוטי ששון עם 20.1% בלבד.
מוטי ששון מסכם 30 שנות כהונה כראש העיר חולון ומהסקר עולה כי המועמד מורן ישראל זוכה ל-18.3%, ניסן זכריה עם 7.6%, ענת כינורי עם 6.1%, יעקב מזרחי עם 1.1% והמועמדת ד"ר קרן גונן עם 2.7%. 5% מתושבי העיר הצהירו כי אינם תומכים באף אחד מהמועמדים או שאין בכוונתם להצביע בבחירות.
בנוגע למידת שביעות הרצון מתפקודו של ראש העיר בזמן המלחמה, עולה נתון מדאיג, 49% לא מרוצים מתפקודו של מוטי ששון ובאשר לאחוזי ההצבעה: 68% הודיעו כי בטוח ילכו להצביע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחירות מקומיות בחולון
    מיכל 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אנו חפצים בעיר חילונית ושפויה עלינו להמשיך להצביע למוטי ששון ולא חלילה לשי קינן בחסות שס. ראו הוזהרתם
    סגור