בארץ

דרעי במסר לבג"ץ: "יסגרו לנו דלת, ניכנס דרך החלון"

יו״ר ש״ס השר דרעי לחברי הכנסת של התנועה בתום כינוס התמיכה בביתו: ״אני מתחייב להמשיך המהפכה שהתחילו רבותנו זצוק״ל ביתר שאת וביתר עוז. יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת ה׳״
דוד זולדן |  1
אסתר חיות, אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אריה דרעי לא תכנן לצאת מביתו, אך הפתיע את המוני תומכיו שצבאו על שערי בניין מגוריו ברחוב הקבלן 28 לאחר פסיקת בג"צ לפסול אותו מלכהן כשר בממשלה. דרעי ביקש ללוות בדרכו האחרונה את שכנו שנפטר וביציאה מביתו שיגר לתקשורת את הדברים הבאים: ״אני מודה לכל הרבנים הגאונים שהגיעו לחזק, וכן לראש הממשלה והשרים וכל האנשים החשובים. זה באמת מחזק ומעודד".
דרעי סיפר:״כששמעתי היום את החלטת בג״צ, לא שהיא הייתה בלתי צפויה, הייתה לי שמחה. אין שמחה כהתרת הספיקות. טוב שהם אמרו את דברם וטוב שזה נגמר בצורה כזו של 10 מול 1. ישפוט העם ויראה. אני לא אכנס עכשיו לגוף הנושא, עוד יהיה לי זמן להתבטא".
 
דרעי אמר כי: "רק רציתי שהחברים ידעו דבר אחד: בשבוע שעבר ליווינו את זקן חברי מועצת חכמי התורה מרן הרב בעדני זצוק״ל, והיה לי קשה מאוד לדבר בהלוויה, ואני חוזר על מה שאמרתי והבטחתי שם בפני רבבות עם ישראל: אנחנו נמשיך ביתר שאת וביתר עוז את המהפכה שהם התחילו. לא משנה באיזה צורה נעשה זאת, אנחנו מחוייבים לשלושת המנהיגים שלנו שנפטרו להמשיך את הדרך עליה הם מסרו את נפשם, למען כלל הציבור שלנו". 
עוד הדגיש דרעי:״אין לנו את הלוקסוס לחשוב מחשבות אישיות. זו השליחות שלנו ונעשה אותה בכל בעוצמה יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת ה׳״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משפט קלאסי של פושע (ל"ת)
    שמשון 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור