בארץ

בשבת: אוטובוס של נעים בסופ"ש נרגם באבנים ברמת השרון

שבת שניה ברציפות: אבנים נזרקו על אוטובוס קווי השבת ברמת השרון. ראש עיריית רמת השרון: "לא ניתן לקיצוניים לעצור אותנו"
מערכת ice |  1
אוטובוס נעים בסופש (צילום דוברות עיריית תל אביב)
אוטובוס של מערך ההסעות בשבת "נעים בסופ"ש" נרגם באבנים סמוך לכיכר הנביאים ברמת השרון. לא היו נפגעים מיידוי האבנים, אך נזק נגרם לאוטובוס. 
התקרית החמורה ארעה במהלך נסיעת האוטובוס היום (שבת), והנהג העיד כי הוא סבור שראה בני נוער מיידים את האבנים. מקרה דומה ארעה בשבוע שעבר, גם אז נזרקה אבן לעבר אחד מקווי השבת ברמת השרון. נכון לעכשיו המשטרה לא עצרה חשודים במעשה, והרקע למעשה עדיין לא ברור.
 
ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר אמר בעקבות המקרה: "שוחחתי עם מפקד תחנת גלילות והבהרתי לו את חומרת האירוע. אנחנו נפעל בכל הדרכים העומדות לרשותנו על מנת לתפוס את העבריינים ולמנוע פגיעה. עיריית רמת השרון תמשיך להפעיל לצד שותפותיה תחבורה ציבורית בסופי שבוע. לא ניתן לקיצוניים לעצור אותנו ולשבש את אורח חייהם של תושבי רמת השרון. אני קורא לתושבי העיר להמשיך וליהנות מקווי נעים בסופ"ש ללא פחד וללא מורא גם בשבועות הבאים".
סגנית ראש עיריית תל-אביב לענייני תחבורה ובטיחות בדרכים, מיטל להבי, מסרה: "השבת הגיעו אלי תלונות הנהגים בקו 706 של שירות הנעים בסופ"ש על שרוגמים את האוטובוסים באבנים, שבוע שני ברציפות. לעמדתנו צריך למנוע השתלטות של קיצוניים על המרחב הציבורי ולא ניתן שרוגמי אבנים יכתיבו לנו את אורח חיינו. נעים בסופ"ש משרת למעלה ממאה אלף נוסעים ונוסעות בחודש וזו ההוכחה הכי טובה לנחיצותה של תחבורה בשבת. להיפך - אני פועלת כדי להרחיב את השירות ליעדים נוספים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם לא נישמר מקיצוניות ונעצור אותם, המצב רק יחמיר (ל"ת)
    אור 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור