תקשורת ומדיה

חדשות רעות למשתמשי יוטיוב: זה העדכון החדש באפליקציה

יוטיוב מגבירה את צעדיה נגד משתמשי אפליקציות שנועדו לחסימת הפרסומות ביוטיוב, על מנת שיותר אנשים ישלמו עבור מנוי לפלטפורמה
מערכת ice |  2
יוטיוב (צילום unsplash)
יוטיוב ממשיכה להילחם בדרכים הפיראטיות לחסימת פרסומות, והפעם היא מרחיבה את המערכה שלה: עדכון חדש אשר הושק לאחרונה מקשה על משתמשים שצופים בסרטונים דרך אפליקציות עם חוסמי פרסומות. מהלך זה מצהיר על הקשחת עמדות משמעותית מצד יוטיוב.
החברה הודיעה כי משתמשים אשר ינסו להשתמש באותן דרכים לחסימת הפרסומות, יתקלו בבעיות טעינה של הסרטונים או לקבלת הודעת שגיאה: "התוכן הבא אינו זמין באפליקציה זו". שני הפתרונות הדיי מובנים מאליהם שיוטיוב מציעה, הם שדרוג למנוי פרימיום, או כמובן צפייה בפרסומות.
 
"אנחנו מאפשרים לאפליקציות צד ג' להשתמש ב-API שלנו רק אם הן פועלות על פי תנאי השירות של שירותי ה-API שלנו, כאשר אנו מוצאים אפליקציה שמפרה תנאים אלה, אנו נוקטים בצעדים מתאימים כדי להגן על הפלטפורמה שלנו, היוצרים והצופים". מסרו יוטיוב.
אלו הן ככל הנראה חדשות פחות משמחות למשתמשי יוטיוב ובמיוחד למשתמשי חוסמיי הפרסומות, אך נראה שאין בכוונת יוטיוב לאפשר שימוש באפליקציות כאלו והפתרון היחידי שהם מציעים כרגע הוא קניית חשבון פרימיום באפליקציה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הבעיה שיקימו חברה חדשה ?
    אלעד 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוטיוב אין לה בלעדיות
    סגור
  • 1.
    מדוע יוטיוב לא מוכרים החשראל מנוי משפחתי ?
    שמעיה 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היכן הרגולטורים קריא הח"כים שנותנים לחברת גוגל לעשות ככל העולה על רוחם
    סגור