תקשורת ומדיה

מדה מרקר לערוץ החדש: זו העיתונאית שמצטרפת ל-i24News

לקראת עלייתו לאוויר, ערוץ החדשות i24News בעברית סוגר בימים אלה את גיוסי העיתונאים שירכיבו את מערכת הערוץ, וכעת מודיעים על גיוס כתבת הכלכלה שמגיעה מדה מרקר
שירה יום טוב | 
ערוץ i24 (צילום freepik, ויקיפדיה)

ערוץ החדשות החדש i24News בעברית מודיע על גיוס חדש של עדי כהן, שתשמש בו בתפקיד כתבת הכלכלה. כהן, אשר בתפקידה האחרון שימשה כתבת הבריאות של TheMarker, החלה את דרכה בתקשורת ככתבת עצמאית בעיתונות מקומית בלונדון, אנגליה. בשנת 2018 הצטרפה לעיתון הכלכלי TheMarker ככתבת נדל"ן והחל משנת 2023 היא מסקרת את תחום הבריאות.

לאורך השנים פרסמה כהן שורה של כתבות עומק, תחקירים וחשיפות מהדהדות. כהן היא בוגרת תואר בעיתונות מאוניברסיטת ווסטמיניסטר בלונדון.
 


הערוץ החדש של קבוצת i24NEWS יעלה לאוויר בתקופה הקרובה ובערוץ ממשיכים בגיוסים לקראת ההשקה. בין העיתונאים והמגישים שגויסו עד כה: מירי מיכאלי (מגישת המהדורה המרכזית), אורן וייגנפלד (מהדורת מוצ"ש), אורי קואל, ניב גלבוע, נדב אלימלך (כתב פוליטי), דור כהן (כתב צבאי), לי עייש (כתבת משטרה ופלילים), סיון סיסאי (כתבת תרבות), ספיר לוי (כתבת צרכנות), קובי דהן (כתב דתות), ינון שלום יתח (כתב ירושלים, שטחים והתיישבות), נעמה קדוש (בריאות ורווח).

צילום, יורי סקוירסקי

לדסק החוץ גוייסו: יאנה סוריאדנה, אואן אלתרמן, סיריל עמר ובנג'מין פטרובר שישמש כתב i24NEWS בפריז. עוד הצטרפו חגי גולן שישמש פרשן כלכלי וד"ר יונתן ווגמן כפרשן הבריאות. I24NEWS בעברית הוא הערוץ הרביעי של רשת i24NEWS, אשר משדרים מזה למעלה מעשור מישראל לעולם בשלושה ערוצים, שלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה