תקשורת ומדיה

הפריים של 2 ו-10 מתחזק: 'מצב האומה' מזנקת ב-19%, 'בנות הזהב' ב-40%

'360' מתחזקת, אבל גם 'לעוף על המיליון' זוכה לנתון מכובד. 'בנות הזהב' ביום השידור החדש שלה מזנקת ב-40%. 'לילה כלכלי' מגרדת את ה-10%
\'אחרי סיום \'הישרדות\', ערוץ 10 משנה את יום שני בערב, שמביא תוצאות, אבל גם ב\'רשת\' נהנים מהתחזקות המותגים שלה. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, שכוללים צפייה חיה וצפייה נדחית עד לשעה 2:00 לפנות בוקר, עולה כי תכנית התחקירים \'360\' (רשת, ערוץ 2) מתחזקת מ-17.9% ל-18.6%, מול \'לעוף על המיליון\' (ערוץ 10) שמניבה 15.2%.
\'מצב האומה\' (רשת, ערוץ 2) מזנקת ב-19% מ-14.4% ל-17.1%. \'בנות הזהב\' (ערוץ 10) ביום החדש שלה, מזנקת ב-40% מהשידור ביום חמישי, עם 14.8% מול 10.6% בשבוע שעבר.
מהדורת הלילה של \'ערב טוב עם גיא פינס\' (ערוץ 10) עם 10.3%, \'היום שהיה\' (ערוץ 10) קיבלה 9.4%, \'לילה כלכלי\' (ערוץ 10) עם 9.7%, \'צינור לילה\' (ערוץ 10) זוכה ל-7.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: \'תכנית חיסכון\' (חדשות 2) עם 9.8%, \'ערב טוב עם גיא פינס\' (ערוץ 10) מקבלת 7.5%.
בגזרת החדשות: \'חדשות 2\' עם 19.8%, \'חדשות 10\' מקבלת 11%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה