תקשורת ומדיה

ארז טל על פרשת הכדורים: "על האיום האיראני ידיעות לא פרסם 12 עמודים"

עורך האח הגדול יורם זק יצא להגנת התכנית: "מציצנות? ולראות את משפחת שליט במצפה הילה זה לא? המתמודד סקלי: "ידעתי שאני כלי משחק במכונה"
מציצנות, כל חברי הפאנל \'מי מפחד מהאח הגדול\' בפסטיבל \'שובר מסך\' במכללת עמק יזרעאל, הסכימו כי זו המילה המגדירה את פצצת הרייטינג של \'קשת\'. השאלה, כמובן, האם מדובר במציצנות חיובית, או כזו שבודקת מה יש בתחתונים?
\"\'האח הגדול\' מספקת את יצר המציצנות במובן החיובי של המילה\", טען העורך הראשי של התכנית יורם זק, \"מטיחים ב נו שזה מציצנות, אבל מה - לראות את משפחת שליט במצפה הילה זה לא מציצנות? אנחנו דואגים שהמציצנות תהיה לאנשים, ולא לתחתונים שלהם. לא תראו דברים בשירותים, במקלחת\".
לדברי ארז טל, מגיש התכנית, \"האח הגדול זה נשק רב עוצמה, והשאלה מה עושים עם זה\". לדבריו, האינסטינקט הראשוני שלו כשקיבל פנייה להנחות את \'האח\', הייתה לסרב: \"ראיתי מה קורה בתכנית הזאת במקומות אחרים, השערוריות שהיא עוררה בכל העולם, הולכים מכות, אבל הבנתי שאת \'האח הגדול\' בארץ יעשו האנשים הטובים ביותר\".
המתמודד הבעייתי ביותר לתכנית, ומי שההפקה מאד רצתה לראות אותו משתתף בה, היה סער סקלי, תחת הטייפ-קאסט של \"השמאלן הרדיקאלי\". \"ידעתי כל הזמן שאני כלי משחק בתוך המכונה הזאת\", סיפר סקלי, שארגן מרד במהלך העונה ולא אחת קרא תיגר על ההפקה, במה שכינה היום זק כ\"משחק שכולם נהנו ממנו\".
לגבי סוגיית הכוכבנות עם היציאה מבית \'האח הגדול\', סיפרה סופי קרביצקי כי \"נערות מבקשות ממני את המספר של קותי (סבג - הזוכה בעונה שהסתיימה, א\"כ) ומאיימות להתאבד אם לא אתן להן אותו. אני אשקר אם אגיד שאני לא אוהבת שמזהים אותי ברחוב, אבל זה לא אומר שישר קיבלתי קמפיין או תכנית, עכשיו למשל אין לי עבודה\". זק הוסיף: \"אנשים מרגישים כל כך בבית וכל כך מוגנים, שהם מפחדים לצאת\". תמיר ורדי, שסיים במקום השני בעונה החולפת, \"זה עשה לי טוב, אבל רק הזמן יגיד את שלו\". בכל מקרה, לדבריו של ורדי, מעצם החשש שהסלבריטאות תעלה לו לראש, \"חזרתי במהירות לעבודה, לחברים כדי להזכיר לעצמי להישאר עם רגליים על הקרקע. המצב הזה הוא מסוכן, ממסטל\".
ואיך אפשר בלי התייחסות לסוגיית הכדורים הפסיכיאטריים בעונה השנייה של \'האח הגדול\', שנחשפה ב\'ידיעות אחרונות\', העיתון עמה \'קשת\' נמצאת בסכסוך ארוך ומר בשנים האחרונות. \"כיצד מתמודדים עם היציאה של המתמודדים החוצה עם כל החשיפה?\" נשאל זק, שענה, לקול צחוק הקהל, \"עם כדורים\".
סקלי, שהיה היחיד מדיירי הבית שנחשף לפרשה עוד בעודו בתוך הבית, בזכות החדרה של גזיר נייר של \'ידיעות אחרונות\', כעס על עצם השימוש בכדורים פסיכיאטריים. \"עצם העובדה שצריך לטפל במישהו בכדורים כאלה במקום הזה, זה דבר נורא\". טל ענה לו: \"התוצאה היא שזה לא שינה כלום לתדמית\". סקלי זעם: \"זו בכלל לא שאלה של תדמית, זו שאלה של אתיקה\".
טל אמר כי לכאורה \"יכול להיות שהייתה טעות בבחירה של הפסיכיאטר\", אבל הוסיף כי \"ההיקף של הפרסום היה מטורף. אפילו על האיום האיראני \'ידיעות אחרונות\' לא פרסם 12 עמודים. אז צריך לשמור על פרופורציות\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארז טל היקר
    הילה 05/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לאיום האירני בחדשות לא היה רייטינג של 42% אז אנא ממך אל תיתמם!
    סגור
  • 2.
    צודק ידיעות לא פרסם 12 עמודים על האיום האירני
    רועי 05/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...הוא פירסם הרבה יותר,
    סגור
  • 1.
    אתה חתיכת נבלה......
    גם ארז אבל אחר 05/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית שותף להפקה של תוכנית שהעלתה ילדים על כדורים פסיכוטיים למען רייטינג וכדי להרוויח עוד שני מליון ש"ח. אין נבזה ואפס ממך בכול התעשייה ועוד יש לך מה להגיד? במדינה שפוייה אתה וחברייך הייתם עומדים למשפט. עדיף שתשתוק מכונת מזומנים חסרת כל רגש
    סגור
  • ואתה חתיכת לוזררררררר (ל"ת)
    ללא מודעות עצמית 05/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אויש סער תנוח ותפסיק לטקבק לעצמך (ל"ת)
    לך דנה מחכה לך 05/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור