תקשורת ומדיה

ynet, וואלה, ONE וערוץ הספורט ישדרו באינטרנט את משחקי מכבי ביורוליג

אחרי שערוץ 10 סגר על המשך התקשרות תמורת 10 מיליון ש', האתרים סיכמו על רכישת זכויות השידור של המשחקים. הערכות: שילמו כחצי מיליון ש' כ"א
ynet, וואלה ו-ONE, ואתר האינטרנט של ערוץ הספורט, ישדרו את משחקי הבית והחוץ של מכבי תל אביב ביורוליג לעונת 2013-2012, לאחר שרכשו את זכויות השידור של בניו-מדיה. מדובר על חיזוק נוסף למערך הוודיאו של 4 האתרים.
רק לאחרונה סיכם ערוץ 10 את המשך ההתקשרות עם מכבי לשידור משחקיה ביורוליג לעונה נוספת, במסגרתה ישלם הערוץ כ-10 מיליון שקלים עבור 24 משחקים, 10 בשלב הבתים הראשון ו-14 בשלב השני, בממוצע כ-400 אלף שקלים למשחק.
כעת מכבי גם מעוניינת בגזרת האינטרנט עם העברת המשחקים ב-ynet ובאפליקציית ynet בסמארטפון ובמחשבי הטאבלט, וגם בפלטפורמות השונות של 3 האתרים הנוספים. על פי הערכות בענף, תמורת הזכויות שילם כל אחד מהאתרים למכבי כחצי מיליון שקלים.
הערב (יום ה\') תחל מכבי הקמפיין האירופי ביורוליג נגד מלאגה הספרדית. יריבותיה של מכבי בשלב המוקדם יהיו סיינה האיטלקית, פורוקום גדיניה הפולנית, אלבה ברלין הגרמנית ושאלון הצרפתית, וכמובן מלאגה.
במקביל, ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור הבלעדיות של מכבי, בפורמט HD, ואת זכויות השידור של יתר משחקי היורוליג, כאשר השידור הראשון יהיה הערב בערוצים LIVE5+ ו-LIVE5+ HD של המשחק פנרבחצ\'ה נגד אולקר.
מ-ynet נמסר: \"המהלך הנוכחי מתווסף לשורת צעדים להעשרת וגיוון תכני הווידאו של ynet. אנו שמחים להביא לגולשי האתר תכני וידאו פופולאריים ומעניינים בכל פעם ופעם\". בוואלה ובערוץ הספורט אישרו את הפרטים. גורם באתר ONE אישר כי מתקיימים מגעים מתקדמים לרכישת הזכויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה