תקשורת ומדיה

מולי שגב: "מחויבים לבעוט בשלטון, המבחן יהיה כשהשמאל יגיע לשם"

כך אמר עורך ארץנהדרת בכנס אילת. עמית סגל ביקר את התכנית באי התעסקות בשמאל, ח"כ יחימוביץ' דווקא מרוצה מההתעסקות בה לאורך השנים
האם גם תכניות הבידור והסאטירה מוטות פוליטית כפי שהציבור הרחב – על פי סקרים – מייחס למהדורות החדשות? כך טוען הכתב הפוליטי של \'חדשות 2\' עמית סגל, במהלך הפאנל \"יש לנו בחירות נהדרות\" במסגרת כנס אילת לעיתונות.
לדברי סגל, \"גם במערכות החדשות וגם בתכניות הסאטיריות, לא חלחלו השינויים הדמוגרפיים\". על כך ענה עורך \'ארץ נהדרת\' מולי שגב, כי \"יש לנו אלוהים אחד, וזה הרייטינג. ובעונה האחרונה היו לנו 35%, זה אומר שהציבור אידיוט? מטומטם?\".
יו\"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ\', זכתה לאורך השנים לחיקוי קבוע ב\'ארץ נהדרת\' מצידו של טל פרידמן. בפאנל היא אמרה כי \"ההשפעה הפוליטית שלכם, של \'ארץ נהדרת\', היא חסרת גבולות. יש לכם תפקיד משמעותי ביותר בעיצוב סדר היום של החברה הישראלית\".
לשאלה של מנחה הפאנל אייל קיציס, האם יחימוביץ\' הייתה מוותר על הדמות שלה, ענה יו\"ר העבודה כי \"בימים הראשונים שלי בפוליטיקה, הייתי מגיעה לחוגי בית, ואז ההורים היו קוראים לילדים שלהם ואומרים \'זו שלי יחימוביץ\'\', והם היו אומרים \'לא נכון\', הם חיכו לטל פרידמן. ליוויתם (ארץ נהדרת) אותי שנים נאמנות. במעבר לפוליטיקה זה עזר. אנו חיים בעידן שבו מה שאתם עשיתם הוא יצרתם עוד דמות, ועצם הנוכחות של דמות סאטירית במדיה, כבר יוצרת לה יותר הדהוד בציבוריות\".
אבל למרות זאת, לדבריה \"השיח של \'ארץ נהדרת\' הוא מאד מונוליטי - שמאלני, גברי, חילוני, מרכזי מאד, מאפיין קבוצה מאד מאובחנת, תל אביבית\".
סגל שאל את שגב: \"האם בזמן בחירות או בימים כתיקונם, אם אין הומור גם מהצג הימני?\". שגב: \"אנחנו לא מחויבים לאובייקטיביות, אלא סובייקטיביות. יש לנו מחויבות לבעוט במי שבשלטון. מי שנמצא שם כרגע אלו ידידך בהתנחלויות. אני חושב שהתכנית עברה כל מיני שלבים, ובתקופה ששרון היה בשלטון היינו יותר תכנית בידור ולא סאטירה. אבל אהוד אולמרט, יודעים כולם שדעותיו מאד יוניות, ספג מאיתנו הרבה, כל הסוגיה של המעטפות. הוא היה בשלטון והוא היה המטרה שלנו. הימין בשלטון אז נהיה נגדו. תהיה לנו בעיה שיהיה משהו בשלטון שיצטרך להחזיר שטחים, ואז נצטרך לטפל בו. זה יהיה המבחן האמיתי שלנו\".
טל פרידמן אמר: \"את הדמויות שלי ב-95% אני עושה עם המון אהבה. אני מנסה למצוא אצלם את הדברים הטובים. אני ממקום של לנענע את החזקים, המטרה להביא מראה מול החזקים, תסתכלו על עצמכם\".
סגל הגיב: \"יש הרבה מאד דברים שאתם לא עושים. לא יכול להיות שאין בדיחות על השמאל. על אולמרט ירדתם שהוא מושחת, אף פעם לא היה עליו מערכון על שאיפות השלום של השמאל בישראל, למרות שיש פה איזושהי הזיה\".
ג\'ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום, ומי שבעצמה זכתה לחיקויים ב\'ארץ נהדרת\', זעמה על שגב, לגבי התבטאות שלו על פוליטיקאים: \"זה שהוא לא מדבר עם ח\' ו-ע\' ואין לו השכלה, זה אומר שהוא לא חברתי? כל השרים, שאת חלקם אני לא סובלת, עושים הרבה למען הציבור\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תל אביבים הזויים אתם מיעוט אנחנו הרוב (ל"ת)
    ימני ישראלי 11/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אל תדאגו, שגב יתקוף את השמאל מעוד יותר שמאל
    ערן גפני 11/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוצרי "ארץ נהדרת" שייכים לשמאל שבשמאל, לכן אם חס וחלילה יגיע לשלטון מישהו ימני יותר מאחמד טיבי, הם כבר יתקפו אותו משמאל...
    סגור
  • 3.
    לא סובל את בר מוחא אבל חייב להודות ביושר
    אליהו כהן 11/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הכנס הכי מעניין שהיה מזה שנים.
    סגור
  • אל תדאג, לא הוא חשב על הנושאים או האורחים (ל"ת)
    יוסי כהנא 11/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גודי עדיף לך לשתוק מספיק עשית נזק לסטיב
    יגאל זילכה 11/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנסו ללינק ותראו מי זאת גודי http://www.news1.co.il/blog/Yoav/
    סגור
  • 1.
    המבחן יהיה כשאנשים כמןך יגורו בפלשתין (ל"ת)
    שמאלנים הבייתה 11/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור