תקשורת ומדיה

מי לא הוזמן לישיבת הוועד המנהל של רשות השידור בעניינו של נסטלבאום?

(עדכון) נסטלבאום, נגדו מתנהל הליך בנציבות המדינה, ביקש להשתתף בישיבה ולא להתבסס רק על היועמ"ש עמה הוא מסוכסך. הישיבה לא התקיימה
משה נסטלבאום (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1, משה נסטלבאום, העביר דרישה לזמנו לישיבת הוועד המנהל המיוחדת שאמורה הייתה להתקיים היום (יום ה\'). לידי אייס הגיע מכתב ששלח נסטלבאום ליו\"ר רשות השידור אמיר גילת ולחברי הוועד המנהל, טוען נסטלבאום כי \"רק טבעי הוא שגם עמדתי תשמע בדיון\" ו\"בשל כך חשובה שעמדתי הברורה תשמע בפני הוועד המנהל\". בסופו של דבר לא התקיימה הישיבה, בגלל שחברי הוועד לא הגיעו אליה.
כפי שפורסם אתמול באייס, הוועד המנהל אמור להתכנס לישיבה מכרעת בעניינו של נסטלבאום, בה ייקח חלק עו\"ד רון גזית המייצג את רשות השידור בעניין זה. בעקבות הפרסום, ביקש נסטלבאום להסב את תשומת ליבם של חברי הוועד המנהל כי \"הנושא שאתה (אמיר גילת, א\"כ) מבקש להעלות לדיון נמצא על שולחנו של בג\"צ\". בכל מקרה, מבהיר מנהל חטיבת החדשות כי \"דיון שיערך מבלי שתשמע עמדתי יחטיא את המטרה, חברי הוועד המנהל חייבים לקבל את התמונה המלאה ולשמוע גם את עמדתי. לא יעלה על הדעת שבדיון כזה, שכונס ביוזמתך וביוזמת היועצת המשפטית, תשמע רק עמדת היועצת המשפטית של רשות השידור ונציגיה\".
\"כידוע לך\", הוסיף נסטלבאום, \"היועצת המשפטית עו\"ד חנה מצקביץ נמצאת בעימות גלוי איתי, לאחר שהתרעתי יותר מפעם אחת גם באוזני הוועד המנהל, כי הייעוץ המשפטי שניתן לחטיבת החדשות על ידי הלשכה המשפטי תחת ניהולה של עו\"ד מצקביץ, אינו ראוי, ומנע יותר מפעם אחת שידור חומר עיתונאי חשוב בגלל מחדלי הלשכה המשפטית, זו ורק זו הסיבה שעו\"ד מצקביץ, מנצלת את כוח המשרה והשררה כדי לבוא איתי חשבון, כאשר כל מהלכיה מוצגים כאילו נועדו לשמש את שלטון החוק, וכהרגלה, כמו במקרים רבים בעבר, היא בוחרת להציג עצמה כ\'שומרת הסף\' תוך שהיא רותמת לצידה עורכי דין שהיא מעסיקה\".
ממתינים לתגובת הרשות לבג\"צ
כזכור, לפני כשבוע הוציא בית המשפט העליון צו על תנאי - לבקשת אגודות העיתונאים בירושלים ובתל אביב - המורה לרשות השידור לנמק בתוך 14 יום מדוע לא יוצא למנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 תפקיד עיתונאי בכיר ובתנאי שלא יהיה כרוך בתפקיד ניהולי, עד לסיום ההליכים המשמעתיים נגדו בשירות המדינה, שנפתחו בעקבות תלונות של 2 עובדים - יגאל רביד ורותם אברוצקי, כי הטריד אותם מילולית על רקע נטייתם המינית. יש לציין כי המדינה סירבה לייצג את נסטלבאום, ותומכת בהעברה מתפקידו.
עו\"ד גזית העביר חוות דעת משפטית בה קבע כי המיוחס לנסטלבאום הוא במדרג עבירות נמוך ביותר, וגם אם יורשע, לא אמורה להיגזר עליו יותר מנזיפה.
מרשות השידור טרם התקבלה תגובה. משה נסטלבאום ביקש לא להגיב על הדברים.
תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    גרוטאה. נקודה (ל"ת)
    קשישה לא מטופחת מספי 11/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מצקביץ עורכת דין שלא מסוגלת לנמק את חוות הדעת
    עבדתי שם 11/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדודה . בינונית ולדעתי לא ראויה
    סגור
  • 19.
    משפטנית בינונית ומטה. מתי היא טענה בבית משפט?
    קני 11/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא יודעת איך חוקרים עדים? היא לא הופיעה שנים בבתי משפט. ולא צריך להוסיף כמה היא בינונית ולא ראויה.
    סגור
  • 18.
    מרסיה תבקשי הגנה ותספרי הכל!! אנחנו נעזור לך
    רחמים 11/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיי אמיצה. אין לך הרבה ברירות בעצם. שהכל יחשף כולם יגלו מה נעשה במסגרת ״שלטון החוק״. מתמחים , עורכי דין שעבדו שם ומספרים דברים נוראיים. אין דבר שנשאר. סופם של דברים להתגלות ואז הכל יחשף ברבים וכולם יוכלו לראות מה עושים במסווה של שלטון החוק. איך תופרים חוות דעת ואיך את נאלצת לוותר על היושר המקצועי ולכתוב מה שאומרים לך לכתוב. אנחנו מכירים הכל היינו שם. גם אותנו חקרו האם העברנו חומר או חתרנו תחת מישהו בזמן שה מעסיקה שלנו היתה האדם הכי לא לויאלי אלינו. ואילצה אותנו לדברים שקשה להאמין.
    סגור
  • 17.
    מצקביץ בושה למקצוע (ל"ת)
    אבי 11/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    אל תרחמו על מרסיה היא יודעת הכל ושותקת
    רומי 11/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצקביץ אשה איומה. חסרת כל עקבות. להקיא ממנה
    סגור
  • 15.
    מרסיה צוגמן הפודל של מצקביץ. ומה עם קצת כבוד
    א.ר.י. 11/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרסיה משפילים אותך עד עפר. את מאמינה במה שאת עושה? כולם רואים וצוחקים ממך. היא הורסת לך את השם. היא פורשת בעוד שנה. את לא תשארי דקה אחריה ואת יודעת. תגלי אומץ ותחפשי הכל ואז תזכי להגנה. השם המקצועי שלך נהרס!!!!!!!!! תראי מה אומרים עליך האגף המשפטי של הרשות. מצקביץ שינתה את השם מהאגף המשפטי ללשכה המשפטית . היא כולה מנהלת אגף וכמה רוח היא עושה? מרסיה אל תעצמי עיניים יהיה מאוחר.
    סגור
  • 14.
    מרסיה צוגמן מרחמים עליך.אין לך אישיות משלך?
    אבי 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכנה שישפילו אותך? מה את חושבת שלא רואים איך היא משפילה אותך ומתנהגת אליך בנבזות. כי היא נבזית.
    סגור
  • 13.
    חנה מצקביץ בינונית ומטה. מומחית בתככים (ל"ת)
    גרוטאה 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    חנה׳לה שלנו יועצת משפטית בינונית אבל תכננית !
    לירון 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חנה׳לה שלנו תכננית ענקית ויועצת בינונית ומטה. כמו שכתבו כאן אם היא היתה צריכה להתפרנס בשוק החופשי היא היתה נאלצת לקבץ נדבות. בשוק הפרטי הכישורים שלה לא היו מאפשרים לה אפילו להתפרנס
    סגור
  • 11.
    נסטלבאום תחילה
    נתי 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסטלבאום תחילה א"כ יוני זליג וכל שאר המושחתים.
    סגור
  • 10.
    מרסיה צוגמן. איפה האינטגריטי שלך? את מוכנה לכ
    עובדים בלשכה המשפטית 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרסיה. בחרת להיות משרתת ? אבל של מי? של מצקביץ? לאן הגעת? תחפשי הכל ותזכי להגנה.את מוכנה להשפיל את עצמך? אין לך לא חוט שידרה לא אישי ולא מקצועי)? אין גבולות? אין קו אדום? מה את מרבד לניגוב נעליים? את מסתכלת על עצמך לפעמים בראי? זה שלטון החוק? את שותפה לשלטון החוק? גם כשאת רועדת מפחד את יודעת שאין קשר בין מה שממצק בית אומרת לך לעשות לבין שלטון החוק. בקרוב התחקיר המלא שיחשוף לפרטי פרטים איך מתנהלת הלשכה המשפטית? כמה עורכי דין עברו שם? ומה יש להם לומר. כולנו בעד שלטון החוק. אבל מצקביץ הפכה את זה מזמן לשלטון הצחוק. בקרוב הכל יצא החוצה!
    סגור
  • 9.
    איזה אשה מאוסה. איזה אופי נורא איזה תככנית
    עבדתי שם ואני יודע 11/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אדם יכול לצבור לעצמו כל כך הרבה שונאים? כולם מושחתים והיא הצדיקה. בא להקיא ממנה. שרלטנית שלא כתבה בחיים חוות דעת שמסתמכת על משהו. קשקשנית שמשפילה את העובדות שכפופות לה. הכל יצא בקרוב החוצה. מסכן מי שהיא חולקת איתו קורת גג אחרי שעות העבודה.
    סגור
  • 8.
    צוגמן היא משרתת תבינו את זה. והכל יהיה ברור
    חנן 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עילגת. העברית שלה נוראית. היא כותבת בשגיאות כתיב ומפחדת פחד מוות ממצקביץ. אין לה לא שיקול דעת ולא חוט שידרה. זה פשוט מעורר רחמים. היא קוראת לעצמה עורכת דין אבל מצקביץ מתייחסת אליה כמו שפוטה שלה. מדובר באשה נוראית שמתעמרת בכפופים לה ויש על זה עדויות למכביר.
    סגור
  • 7.
    חנה מצקביץ עדיין ״ עובדת״ ברשות השידור. בושה
    לא להאמין 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצקביץ צריכה להיות אולי בת שמונים וחמש. היא עוד עובדת? כל פעם אני קוראת את שמה בקשר לליכלוך אחר ברשות. עבדתי שם לפני 15 שנים. אשה נוראית. הייתי בטוחה שמזמן זרקו אותה משם. היא משפטנית בינונית ומטה שעיקר כוחה באינטריגות ובגניבת סוסים. היום היא גונבת סוס . מחר היא משפדת את האיש שאיות גנבה סוס. אין לה לא דין ולא דיין. אופי נורא שבא לי להקיא עליה
    סגור
  • 6.
    אם מצקביץ היתה צריכה להתפרנס ממשפטים היא היתה
    רני 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מצקביץ היתה צריכה להתפרנס ממשפטים בשוק הפרטי היא היתה חייבת לקבץ נדבות או לגווע ברעב. מדובר במשפטנים רדודה ולא מקצועית שלא יודעת לנמק חוות דעת .בעלת כתיבה עילגת. מתי היא הופיעה אי פעם בבית משפט? היא יודעת לחקור עדים? היא כישלון מוחלט. רק מקום כמו רשות השידור יכול להעסיק אותה.
    סגור
  • 5.
    חנה׳לה שלי כבר איבדה את הראייה מרוב תפירה
    מיצק׳ה 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הושיעו נא. הושיעו נא. בשעות הספורות שחנה׳לה באה למשרד היא עובדת כל כך קשה בתפירה שכבר הלכו לה העיניים. לא פשוט להיות תופרת קונפקציה ועוד תופרת מקצועית כמו חנה׳לה שלנו. המתפרה של חנה׳לה עובדת יום ולילה. אל תשכחו. חנה׳לה קשישה שגם הניתוחים הפלסטיים הלא מקצועיים לא יכולים להסתיר את המראה הנורא. חנה׳לה שלנו עבדה כל חייה קשה. היא תפרה ותפרה ובלילות הקרים השחילה חוט למחט ולא הפסיקה לתפור. אבל הס. אסור להגיד שום דבר על חנה׳לה. גם לא שהיא בינונית ומטה. אסור!!! חנה׳לה שלנו היא תופרת אומנותית. בקרוב מאד גם אנחנו מתחילים ללמוד חייטות. נפתח לידה מתפרה גדולה ונראה מי יצליח יותר.
    סגור
  • 4.
    מרסיה צוגמן לא יודעת עברית. היא בדיחה
    כל האמת 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יעוץ משפטי עלוב. זאת לשכה משפטית? זאת לשכת החרטטנים.
    סגור
  • 3.
    המתפרה עובדת כל היממה ומנהלת אותה צדיקה
    קאני 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת לשכה משפטית? מרסיה כותבת שגיאות כתיב
    סגור
  • 2.
    זה לא לשכה משפטית זאת מתפרה בחסות החוק
    החתולה מיצקי 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מפקח על מיצקי. שרבה והסתכסכה עם כל מנכ״לי רשות השידור לדורותיהם. כל המנכ״לים מושחתים? רק היא הצדיקה? מה כתבו עליה מרסיה צוגמן נייר ואחרים? מקדמת אג׳נדות. מבטלת חוות דעת שלא נראות לה. עובדת רק שעות ספורות ביום תמורת המשכורת הענקית שהיא מקבלת. אז מי המושחת כאן? למה מיצקי מאיימת לתבוע את כולם ולא תובעת? למה? שתתמודד בבית משפט עם כל האמת. עלובת נפש. לקקנית תחת. משפטנית בינונית.
    סגור
  • 1.
    חנה מצקביץ מצאה עם מי להתעסק.
    רמי 11/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טובלת ושרץ בידה.
    סגור