תקשורת ומדיה

משלם את המחיר: ינון מגל הודיע על פרישה מהכנסת בעקבות ההאשמות בהטרדה מינית

חבר הכנסת ממפלגת הבית היהודי ועורך וואלה לשעבר הודיע על התפטרותו לאחר שמתלוננת נוספת סיפרה על מקרה שבו הוטרדה על ידו
משה בנימין | 
ינון מגל (צילום אייסTV)
ינון מגל מסיים את הקריירה הפוליטית הקצרה שלו מוקדם מהצפוי. חבר הכנסת ממפלגת הבית היהודי הודיע על פרישה מהכנסת בעקבות התלונות על הטרדות מיניות המצטברות כנגדו. מגל, לשעבר עורך וואלה הודיע על החלטתו ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.
כזכור לפני יותר משבוע פרסמה כתבת וואלה רחלי רוטנר - שמגל היה מנהלה לשעבר -  פוסט בפייסבוק שבו סיפרה על מקרה אישי שלה עם מגל, בו הוא אמר לה "הציצי והתחת שלך מחרמנים אותי". רוטנר תיארה את המקרה והאירוע לפרטי פרטים ולמעשה נתנה את אות הפתיחה לפרשייה המביכה שבמרכזה עמד חבר כנסת מגל. אל רוטנר הצטרפה תלונה נוספת מאת עובדת וואלה לשעבר שטענה כי מגל ליטף את ישבנה חרף בקשותיה שיפסיק.
כזכור, עם פרסום הפוסט של רוטנר, מגל הגיב בעמוד הפייסבוק שלו: "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום. אני מתנצל ומבקש את סליחתו של מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות".
התגובה של מגל, שבה למעשה הודה והתנצל על הדברים ליבתה את השיח ברשת החברתית והשאירה את הסיפור ער ובוער. בהודעה שהעביר מגל לבנט הוא הבהיר כי הוא מתפטר על אף שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי. 
תגיות ינון מגל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה