תקשורת ומדיה

אחרי ההצלחה במיפ: עוד ישראלי זוכה בתחרות פורמטים בינ"ל – הפעם באוקראינה

ליטל שמש הציגה בקייב לשופטי תחרות MRM בשיתוף עם מיפ, פורמט דוקו-ריאליטי שגבר על 4 מתחרים בשלב הגמר. לאחרונה זכו ישראלים בתחרות פורמטים בקאן
אלכסנדר כץ |  1
ליטל שמש זוכה בפרס הראשון בתחרות הפורמטים של MRM (צילום באדיבות MRM)
הצעה לפורמט טלוויזיוני של העיתונאית הישראלית ליטל שמש זכתה בתחרות הפורמטים Small world Big Ideas שנערכת בשיתוף חברת Small World ויריד הטלוויזיה מיפ. את התחרות מנהלת חברת MRM האוקראינית שהזמינה יוצרי טלוויזיה מכל העולם לשלוח רעיונות פורצי דרך לפורמטים טלוויזיוניים, ומאות הגישו הצעות, מהן העפילו לגמר חמישה בלבד - יוצרי טלוויזיה מרוסיה ומאוקראינה, ושמש עצמה.
ההצעה של שמש לתכנית בקטגוריית דוקו-ריאליטי שמשתייכת לז׳אנר ה-observation, כלומר דוגמת בייבי בום בה אין התערבות של ההפקה. אתמול (יום ג') היא זכתה במקום הראשון. הפרס כולל חוזה עבודה על הפורמט עם Small World והשקת הפורמט בכנס מיפ הקרוב בקאן. 
בין חבר השופטים היו טים קרסנטי, נשיא Small World ארה"ב; דני פנטון, מנכ"ל Zig Zag Productions אנגליה; ויקטוריה ירמושק, מנכ"לית MRM אוקראינה ועוד.
שמש (32) משמשת כמגישת החדשות של אתר ישראל היום, פאנליסטית בערוץ 20 ועוסקת גם בהסברה ישראלית ברחבי העולם. בעבר השתתפה בגמר תחרות הפורמטים של דורי מדיה.
רק לפני שבועיים זכו יניב סוויסה ולירז מיה שגריר בתחרות הפורמטים שהתקיימה בתחילתו של יריד מיפ בקאן. סוויסה ושגריר, אנשי קרקס, הציגו פורמט בשם X Y Z השאוב מעולמות הקרקס, זכו ב-20 אלף אירו, 5,000 כפרס והיתר כמענק לפיתוח הפורמט. בנוסף, השניים יזכו לליווי של חברת ההפצה הבינ"ל all3media, נותנת החסות לתחרות של מיפ.
לתחרות הזו אליה נשלחו לא פחות מ-500 הצעות לפורמטים, העפילו 5 מתמודדים, מהם שניים ישראליים. השני הייתה חברת תנין הפקות של גילי גולן, עם פורמט בשם HERO OR ZIRO שיצרו גולן ושראל פיטרמן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה למי שהמציא את תחרויות הפורמטים! (ל"ת)
    החמוד 04/2016/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור