תקשורת ומדיה

ערוצי הפרימיום של ספורט 5 ישודר חינם חצי שנה בסלקום TV

לקוחות HOT ו-yes משלמים עד 60 ש' לחודש עבור ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט, בנוסף לדמי מנוי יקרים יחסית. האם ההטבה תצליח להגדיל את הנהירה לחברה החדשה?
אלכסנדר כץ | 
הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב (צילום אסף הופמן, באדיבות אתר ישראל ספורט)
מעל הראש של HOT ו-yes, יוצאת סלקום TV במבצע במסגרתו תעניק חינם למשך חצי שנה את ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט, ללקוחות קיימים ולמצטרפים. מדובר על 5 LIVE HD, ערוץ 5 SPORT HD ו-5 GOLD, בנוסף לערוץ 5 וערוץ 5 פלוס הניתנים חינם למנויים, בעוד שב-2 הפלטפורמות הגדולות היא עולה בין 45 ל-60 שקלים בחודש.
עקב האכילס של סלקום TV בתקופה הראשונה לפעילותו היה המחסור בערוץ הספורט על שלל אפיקיו. שידורים כאלה נחשבים לשוברי שיוויון, כאלה שלקוחות יחליטו לא לעבור לספק טלוויזיה רב ערוצית אחר אם לא יקבל את החבילה הזו.  
בחודש מאי השנה נחתמה עסקה בין סלקום TV לערוץ הספורט במסגרתו ישודרו הערוצים ללקוחות הפלטפורמה החדשה, הנקלטת על גבי רשת האינטרנט. במקביל ממשיכה החברה להגדיל את מספר לקוחותיה - שעומדים נכון לדיווחים לרבעון השני של 2016 על 87 אלף בתי אב, עלייה של 12 אלף ביחס לרבעון הראשון של 2016. המתחרות הגדולות, HOT ו-yes רשמו קיטון במספר המנויים. 
מנכ"ל סלקום ניר שטרן מסר כי "מהפכת הטלויזיה בעיצומה. סלקום TV שנכנסה לשוק כמחוללת תחרות, עושה זאת היום שוב עם פעילות חסרת תקדים. כלל לקוחותינו הנאמנים ומאות אלפי בתי אב בישראל שירצו להצטרף למהפכה שחוללנו יקבלו החל מהיום בנוסף להנאה מטלויזיה איכותית בטכנולוגיה מתקדמת, תוכן עשיר ב-VOD, מגוון רחב של ערוצים ב-99 שקלים לחודש, גם את כלל ערוצי הספורט של ספורט 5  חינם למשך חצי שנה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה