תקשורת ומדיה

עוד ניצחון לסלקום TV: תשדר את ערוצי הספורט של צ'רלטון

אחרי שחצתה את רף 100 אלף בתי האב, כעת תוכל החברה להציע גם את ערוצי של ספורט 1 ו-2. במקביל מתקשה ועדת הכלכלה לדון בחוק "חובת המכירה" של שידור ספורט
אלכסנדר כץ | 
מיגל ויטור מהפועל ב"ש מול וידאר קיארטנסון ממכבי ת"א (צילום ישי נאמן, באדיבות אתר ישראל ספורט)
על רקע המשבר בדיונים בוועדת הכלכלה בנוגע לחוק "חובת המכירה" של שידורי ספורט, נראה שבפועל העניינים מתחילים להסתדר. הלילה הגיעו צ'רלטון וסלקום TV להבנות וכעת ערוצי התשלום של צ'רלטון ספורט 1 וספורט 2 ישודרו בפלטפורמה החדשה. 
לפני מספר חודשים הצליחה סלקום TV לשבור את החסם הגדול מבחינתה למעבר לקוחות מפלטפורמות HOT ו-yes אליה - אי שידור ערוצי ספורט, עם החתימה על הסכם עם ערוץ הספורט והדובדבן שבקצפת - פתיחת כל הערוצים של ערוץ הספורט (כולל ערוצי הפרימיום) חינם ללקוחות החברה לתקופה של חצי שנה.
כעת ההסכם עם צ'רלטון נותן עוד דחיפה לסלקום TV במאבק מול HOT ו-yes, שממשיכות לאבד לקוחות בצורה סיטונאית, מול התחזקותה של סלקום TV הצעירה, שחצתה לאחרונה את רף 100 אלף בתי האב שמחוברים אליה. צ'רלטון משדרת חלק ממשחקי ליגת העל (ואת היתר מכרה לערוץ הספורט), את הליגה האנגלית, הגרמנית ועוד. 
בתקופה זו מקיימת ועדת הכלכלה דיונים ארוכים בכל הנוגע לחובת המכירה בספורט. אתמול פיצץ יו"ר הוועדה איתן כבל את הישיבה  בשל חוסר הסכמות בתוך משרד האוצר, והבוקר הוא הודיע על ביטול הדיון שאמור היה להתקיים היום. כבל אמר כי לא יאפשר לממשלה לקדם בוועדה את הפרק שעניינו בהסדרת שידורי הספורט, כל עוד המתווה המוצע לא מאפשר את הגברת התחרות והפחתת המחירים לצרכנים.
גם אחרי המהלך של צ'רלטון עם סלקום TV, במשרד האוצר רוצים כי בחוק תחויב צ'רלטון למכור תכנים גם לפטפורמות רב-ערוציות חדשות שייכנסו בבו-היום לשוק, כגון פרטנר למשל. המהלכים האחרונים בוועדת הכלכלה נועדו להפחית את מחיר חבילות השידור והספורט שהצרכנים משלמים עליהם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה