תקשורת ומדיה

לראשונה - מגישה דרוזית תגיש את החדשות ערוץ 1

רדיר כמאל מריח תצטרף לרוטציית המגישים של חטיבת החדשות בעברית בערוץ הראשון, לצד אמיר אבגי בסבב ההגשה של מהדורת "חדשות השבת"
משה בנימין |  5
רדיד כמאל מריח (צילום יח"צ)
לראשונה על המסכים בישראל, תופיע מגישת מהדורת חדשות דרוזית. המגישה שעל שמה יהיה רשום המאורע היא רדיר כמאל מריח שתגיש את מהדורת חדשות השבת של הערוץ הראשון.
כמאל מריח תצטרף לרוטציית המגישים של חטיבת החדשות בעברית בערוץ הראשון, לצד אמיר אבגי בסבב ההגשה של מהדורת "חדשות השבת". היא תגיש את המהדורה במוצאי שבת הקרובה בשעה 19:58.
כמאל מריח, בת 32 נשואה  ואם  לשני ילדים, מדלית אל כרמל, עובדת ברשות השידור בתפקידי הגשה מ-2011. בשנתיים האחרונות היא מגישה את המהדורה המרכזית של הטלוויזיה הישראלית בערבית ובמקביל חתמה על הצטרפות לתאגיד השידור הישראלי החדש 'כאן' שבו תגיש את המהדורה בערבית. 
יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות (בפועל), שיזם את הצטרפותה לצוות המגישים של החטיבה: "רדיר מגישה מצוינת, וראוי שעיתונאית מבני המיעוטים בישראל, תגיש מהדורות חדשות בעברית, בשידור הציבורי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל עוד...
    אחד 02/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד היא דרוזית (או נוצרייה), וכל עוד היא נאמנה למדינה כמדינה יהודית של העם היהודי, אז בכיף, אני בעד. למה לא. אבל מוסלמית - בשום אופן לא. דיר באלק
    סגור
  • 3.
    כבוד !!! גאה בדרוזים על הברית שכרתו עימנו (ל"ת)
    ישראלי 02/2017/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    כלכך עצוב לי שזה חדשות
    oferdesade 02/2017/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה רק מראה עד כמה התעשייה הזאת, שלכאורה מורכבת מיפיופים שמאלניים אוהבי אדם, בעצם לא פחות גזענית מהחדר הכי אחורי שתמצאו במפלגה הכי פשיסטית בכנסת. אתם מתגאים שסופסוף יש דרוזית בע'1. SHAME ON YOU!!!
    סגור
  • ל-2, ואתה דמגוג וצבוע, ומתמם (ל"ת)
    אחד 02/2017/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ** (ל"ת)
    ** 02/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור