תקשורת ומדיה

יש מחליפה לאילנית חיות: שני מוזס מצטרפת לגלובס

עורכת המשנה של 'לילה כלכלי' עוברת לגלובס עם ירידת התכנית הכלכלית של ערוץ 10 מן האוויר, ותיכנס לנעליה של אילנית חיות - שעברה לתפקיד דוברת תנובה
אלכסנדר כץ | 
מערכת גלובס (צילום צילום גולשים)
שני מוזס תהיה כתבת השיווק והקמעונאות של גלובס -  כך נודע לאייס. מוזס תיכנס לתפקידה בימים הקרובים, במקומה של אילנית חיות, שמונתה לאחרונה לדוברת תנובה, כפי שנחשף לראשונה באייס.
לפני כחודש אישר דירקטוריון תנובה את מינויה של חיות לתפקיד במקומה של אלונה אריאלי-להב, שעזבה את החברה לאחר 8 שנים לטובת תפקיד סמנכ"ל תקשורת בבית ההשקעות פסגות. מינויה מעניין במיוחד וזאת על רקע העובדה שבשנים האחרונות זרח כוכבה בשוק העיתונות הישראלי בעיקר בזכות הקילומטרז' שעשתה על גבה של תנובה מאז מחאת הקוטג' בשנת 2011, וכמי שמיוחס לה חלק בתחילתה של מחאת 2011.
שני מוזס היא עורכת המשנה ב'לילה כלכלי' של ערוץ 10. התכנית יורדת השבוע מן האוויר, ותהפוך לפינה בתוך היום שהיה. בשל כך חלק מן המערכת ישוחרר. 
שני מוזס (26) הייתה בשנה האחרונה עורכת המשנה של 'לילה כלכלי'. לפני כן עבדה כ-4.5 שנים בתכנית הבוקר של קשת בתפקידים שונים, כאשר בשנה האחרונה ערכה את התכנית. את שירותה הצבאי עשתה בדובר צה"ל.
בגלובס אישרו את הפרטים. את תגובתה של שני מוזס לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה