תקשורת ומדיה

פרטנר מתכוננת להשקה: חתמה עם ערוץ הספורט

בעוד מספר שבועות תשיק פרטנר את שירות הטלוויזיה שלה, והיא נמצאת בעיצומו של תהליך לרכישת תכנים. חתמה על הסכם ל-5 שנים עם RGE לשידור 5 ערוצי הספורט שלה
אלכסנדר כץ | 
כוכבי ג'ון אוגו וטוני וואקמה חוגגים אליפות שנייה, לאחר הניצחון על מכבי תל אביב (צילום חיים בן דוד, באדיבות אתר ישראל ספורט)
חברת פרטנר חתמה על הסכם ל-5 שנים עם קבוצת התקשורת RGE, לשידור ערוצי הספורט של ערוץ הספורט - ספורט 5, ספורט 5 HD, ערוץ 5 גולד, 5 פלוס ו-5 LIVE. ערוץ הספורט של RGE משדר כ-3,000 שידורים ישירים בשנה, בהם המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל, משחקי ליגת האלופות , משחקי מכבי תל אביב ביורוליג, ליגת העל בכדורסל, הליגה האיטלקית, ליגת ה-NBA, גביע המדינה בכדורגל ובכדורסל, אליפות אירופה בכדורסל בקיץ הקרוב, טורניר וימבלדון, מרוצי פורמולה 1 ועוד. זאת בנוסף לתכניות האולפן של ערוץ הספורט, בהם מהדורת חדשות הספורט, יציע העיתונות, בובה של לילה, שער השבת ועוד.
הסכם זה הוא חלק מההתחמשות של פרטנר לקראת השקת שירות הטלוויזיה שלה Partner TV בעוד מספר שבועות. הטלוויזיה של פרטנר מבוססת על מערכת ההפעלה Android TV, המאפשרת ליהנות ממגוון גדול של ערוצים לינאריים ומתכני VOD. כחלק מאותו הממשק, הטלוויזיה פתוחה לגישה ישירה ונוחה לתכנים מהאינטרנט באמצעות אפליקציות חיצוניות.
את שירות פרטנר TV מנהל סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי לירן דן, ומנהל התוכן הוא ליאור פרידמן, עד לפני מספר חודשים כתב ומגיש בחדשות 2. בשנה האחרונה התמודדה החברה על זכויות שידור של הכדורגל הישראל ושל ליגת האלופות, וב-2 המקרים הפסידה - לצ'רלטון ולערוץ הספורט בהתאמה, אבל כניסתה המסתמנת לשוק הצליחה להקפיץ את המחירים - וזאת לאחר שהמתחרות עשו הכל כדי לחסום את חברת הטלוויזיה החדשה.
פרטנר נכנסת לשוק סוער גם כך, לאחר שנים של דואופול עם HOT ו-yes בלבד. לפני כשנתיים וחצי הצטרפה לתחרות גם סלקום TV, שכעבור שנה חתמה גם היא על הסכם עם RGE לשידור ערוץ הספורט - מה ששחרר את השסתום ואפשר ללקוחות חובבי ספורט לעבור אליה. כעת יש לה יותר מ-120 אלף מנויים, נכון לסוף 2016. אל הזירה הצטרפה לאחרונה גם טריפל סי עם שירות smart
מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר כי "התוספת של תכני הספורט מבית ערוץ הספורט משלימה נבחרת מנצחת של ערוצים לינאריים ומגוון רחב של תכנים נוספים, שתיחשף בעוד שבועות בודדים בהשקת Partner TV. התכנים המצוינים, בשילוב עם ממשק חדשני, ויכולות ההפעלה של אנדרואיד TV מבית גוגל, יביאו לצופים שירות טלוויזיה מליגה אחרת.
מ-RGE נמסר: "ערוץ הספורט ממשיך להביא לצופיו בכל מקום בו הם נמצאים, את התכנים האטרקטיביים ביותר מהליגות המובילות בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה