תקשורת ומדיה

היכונו לסערה הבאה: סקר הדוברים במגזר הציבורי חוזר

הסקר שהשיק תומר אביטל לפני 4.5 שנים ויצר באזז בעולם הדוברות בפעמיים שפורסם, חוזר בפעם השלישית - בשיתוף עם ארגון העיתונאים ולע"מ. התוצאות יפורסמו באייס
אלכסנדר כץ |  2
מיזם סקר הדוברים במגזר הציבורי תופס תאוצה - 4.5 שנים לאחר שהושק על ידי תומר אביטל. הסקר אותו מלווה אייס ושתוצאותיו יפורסמו באתר, נועד לייצר שקיפות ביחס לתפקודם של הדוברים ולעודד תחרות ושיפור השירות בכל הקשור למקצועיותם, יעילותם ומידת האתיות שלהם, והוא זוכה לתמיכת ארגון העיתונאים ולשכת העיתונות הממשלתית - לע"מ
הסקר נולד כבר לפני מספר שנים על ידי אביטל ורותם סלע, ותוצאותיו פורסמו באייס. באותה עת עורר הסקר רעש רב, בעיקר מצב אלה שזכו לדירוג נמוך. הסקר בזמנו היה המהלך המקיף הראשון שנעשה לבחינת התנהלותם של דוברים במגזר הציבורי והממשלתי בישראל. בקיץ שעבר הוטמע הסקר בפעילות של ארגון העיתונאים. יחד עם תומר אביטל, ריכזה את העבודה על הסקר גם ד"ר ענת באלינט, אחראית תחום חופש עיתונות בארגון העיתונאים. 
לקראת סקר דוברי הממשלה החדש - השלישי במספר הצטרפה גם לע"מ בניסוח ובמטודולוגיה. כמו כן הוטמעו הערות הדוברים לגבי הסקר הקודם ובסקר זה יהיה יחס לגודל מערכי הדוברויות. "בעזרת סקרים תקופתיים נוכל לא רק להשוות בין הדוברים אלא גם להשוות בין הביצועים של כל דובר על ציר הזמן ולזהות מגמות שיפור או הרעה", נכתב לחברי ארגון העיתונאים שהוזמנו לענות על הסקר. 
לסקר מסייע בהתנדבות גיל פלדמן - יועץ סטטיסטי ומומחה לכתיבה וניתוח של שאלונים, שמטפל בעיבוד הנתונים. את הסקר יוזם ומרכז תומר אביטל. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע העת גם לסקר עיתונאים. (ל"ת)
    ערן 06/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בטח. כשהציבור ישלם משכורת לעיתונאים
    כרמית 06/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפי שהוא משלם לדוברים,תעלה את הצעתך שוב.
    סגור